منطق رهبر انقلاب در مواجهه با مسئولان نقد منصفانه و دفاع‌ واقع‌بینانه است
منطق رهبر انقلاب در مواجهه با مسئولان نقد منصفانه و دفاع‌ واقع‌بینانه است
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه منطق رهبر انقلاب در مواجهه با مسئولان، نقد منصفانه و دفاع‌ واقع‌بینانه است، گفت: دولت سیزدهم در حال تلاش است، اما مشکلاتی هم وجود دارد؛ دولت باید برای تورم و معیشت مردم برنامه داشته باشد و با اقدامات جهادی گره معیشت مردم را باز کند؛ سفره مردم امروز کوچک شده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه منطق مقام معظم رهبری در مواجهه با مسئولان، نقد منصفانه و دفاع‌ واقع‌بینانه است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در کنار مسائل اقتصادی دهه ۹۰ مسائل دیگر را هم مطرح می‌کنند.

امام جمعه سرخس افزود: دولت سیزدهم در حال تلاش است، اما مشکلاتی هم وجود دارد؛ امروز دولت باید برای تورم و معیشت مردم برنامه داشته باشد؛ دولت باید با اقدامات جهادی گره معیشت مردم را باز کند؛ سفره مردم امروز کوچک شده است.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه در کنار طرح نقدها و مشکلات باید واقعیت‌ها را هم ببینیم، گفت: دولت سیزدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که خزانه خالی بود و دولت به همه بدهکار بود؛ امروز تحریم‌ها، دشمنی‌ها و منافق‌ها چوب لای چرخ دولت می‌گذارند؛ مردم ما باید منافقان را شناسایی کنند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان قاطعانه اخیر رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی مسئولان قضائی، تصریح کرد: رئیس دستگاه قضا در این جلسه تاکید کردند که دستگاه قضائی باید از نقد دلسوزانه استقبال کند.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: مشارکت مردم و جامعه نخبگان برای پیشبرد اهداف دستگاه قضائی لازم است؛ کار دستگاه قضائی کار سنگینی است و شایسته‌سالاری و نظارت در دستگاه قضائی باید موردتوجه قرار گیرد.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: جایی که فساد و مبارزه با فساد قطعی است، مردم هم از این مبارزه با فساد استقبال می‌کنند؛ از طرفی با افراد مخرب و کسانی که با آبروی افراد بازی می‌کنند، دستگاه قضا باید با این‌ها قاطعانه برخورد کند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به محکومیت حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان بیان کرد: باکو باید مراقب باشد و از این مسئله سوءاستفاده نکند؛ مسئولان جمهوری اسلامی به خوبی با این مسئله مواجه شدند و باکو باید مراقبت کند و با تحریک رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز ما عبور نکند.

وی با اشاره به یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و شهادت ۹ فلسطینی تصریح کرد: انسان مجاهدی از جنبش حماس فلسطین انتقام این جنایت را از رژیم صهیونیستی گرفت؛ انتقامی که بی‌سابقه بود و ۸ نفر از عوامل رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند؛ رژیم صهیونیستی باید بداند دوران بزن و دررو تمام شده و ضربه‌ای بزند، ضربه‌ای می‌خورد.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان گفت: این شهید ۲۱ ساله درس بزرگی به جوانان در راه حقیقت داد؛ اینکه مقابله با ظالم کنند؛ اقدام این شهید کار آزادسازی فلسطین را سرعت می‌دهد.

انتهای پیام/