منافع منابع اقتصادی سرخس به مردم این شهرستان کمتر رسیده است/ وضعیت سرخس در همه ابعاد مطلوب نیست
منافع منابع اقتصادی سرخس به مردم این شهرستان کمتر رسیده است/ وضعیت سرخس در همه ابعاد مطلوب نیست
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: متاسفانه منافع منابع اقتصادی سرخس به مردم این شهرستان کمتر رسیده و وضعیت شهرستان سرخس در همه ابعاد از جمله اقتصاد، بیکاری و زیرساختی مطلوب نیست.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت از ابتکارات تاریخ ساز امام راحل بود که بخش عمده‌ای از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

امام جمعه سرخس با اشاره به اینکه امروز وحدت یکی از گفتمان‌های غالب در ایران اسلامی است، افزود: وحدت یک دستور الهی و قرآنی است؛ تامل در وحدت راهگشا است و از هر چه بوی اختلاف بدهد باید پرهیز کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: یکی از نقشه‌های دشمن تنش‌های مذهبی و قومی و قبیله‌ای است؛ حملاتی که به مساجد شیعیان افغانستان و شیعیان لبنان در چند روز اخیر شد، نشان می‌دهد پروژه‌ای از سوی استکبار جهانی علیه وحدت مسلمانان تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: در جریان حمله به شیعیان لبنان کسی که به سوی مردم تیراندازی می‌کرد، آمریکایی بود، این یعنی نقشه‌ای هماهنگ از سوی استکبار دیده شده است.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: داعشی‌های مسیحی ۱۵ سال است که به دنبال راه انداختن جنگ داخلی در لبنان هستند و در ربایش حاج احمد متوسلیان هم مقصر اصلی همین‌ها بودند.

امام جمعه سرخس ادامه داد: در حمله به مسجد شیعیان قندوز ۲۰۰ نفر از شیعیان افغانستان شهید شدند؛ مردم افغانستان نباید اجازه بدهند نیروهای نیابتی آمریکا به وحدت مسلمانان خدشه وارد کنند.

وی افزود: باید سرسپردگان صهیونیست‌ها در کشورهای اسلامی سرکوب شوند؛ هر جا نیروهای نیابتی آمریکا و اسرائیل هستند، آنجا مردم روی آرامش نمی‌بینند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تبریک هفته تربیت بدنی خاطرنشان کرد: جوانمردی از صفات اصلی ورزشکاران است؛ همه مسئولان و مردم باید ورزش و ورزشکاران را حمایت کنند؛ بهترین راه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، توسعه ورزش است.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: قهرمانان و مدال‌آوران خوبی در شهرستان سرخس داریم که مسئولان باید در بحث اشتغال آن‌ها فکری اساسی کنند.

امام جمعه سرخس در ادامه اظهار کرد: بنده از طرف مقام معظم رهبری بار دیگر به عنوان خادم مردم سرخس انتخاب شدم و این توفیق را مدیون مردم و بزرگان شهرستان هستم.

وی با بیان اینکه رویکرد ما تعامل با دلسوزان نظام است، گفت: وضعیت شهرستان سرخس در همه ابعاد از جمله اقتصاد، بیکاری و زیرساختی مطلوب نیست و همه مسئولان باید تلاش کنند شهرستان به وضعیت مطلوب خودش برسد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: متاسفانه منافع منابع اقتصادی سرخس به مردم این شهرستان که صاحبان اصلی و مرزبانان این مرز و بوم هستند، کمتر رسیده است.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با تاکید بر اینکه راه حل مشکلات سرخس مطالبه‌گری صحیح مردم از مسئولان و هماهنگی و وحدت است، گفت: مسئولانی که کارآمد، انقلابی و پویایی و تحرک داشته باشند، قطعا مورد حمایت ما هستند.

انتهای پیام/