مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فناوری های نوین گفت: استنکاف رئیس دانشکاه از پاسخ دادن به نامه های درخواست مجوز برای حضور سخنرانان مراسم 16 آذر سبب شد تا برنامه های این تشکل اجرایی نشود.

به گزارش نسیم سرخس، موسی الرضا شهرستانی در گفت و گو با بصیر سبزوار بابیان اینکه عدم پاسخگویی و ممانعت های بی دلیل رئیس دانشگاه فناوری های نوین از ورود سخنرانان به دانشگاه اظهارداشت: طی نامه ای مبنی بر درخواست مجوز برای حضور مهرداد بذرپاش در دانشگاه اقدام کردیم که متاسفانه بدون هیچ دلیل روشن از سوی دانشگاه مجوز حضور وی صادر نشد.

 

وی همچنین با بیان اینکه پس از مخالفت با حضور این نماینده اسبق مجلس در دانشگاه اقدام به درخواست مجوز برای حضور زاکانی در دانشگاه و برگزاری مراسم۱۶آذر کردیم تاکید کرد: این درخواست در تاریخ ۶ اذر ماه برای درخواست مجوز صادر شده و متاسفانه تا کنون هیچ پاسخی در این خصوص داده نشده است.

 

شهرستانی با اشاره به اینکه تا کنون در خواست های بسیج دانشجویی هر کدام از سوی ریاست دانشگاه بی پاسخ مانده و یا جواب رد داده شده است ادامه داد: متاسفانه تا کنون چندین بار تقاضای برپایی تریبون آزاد از سوی این تشکل شده است که هیچ کدام از انها پاسخ مثبتی در یافت نکرده است.

انتهای پیام/