ملت ایران را سیاه‌نمایی دشمنان فرومایه از میدان خارج نمی‌کند/ دشمن امروز از شدت عصبانیت دست به ناسزا می‌زند
ملت ایران را سیاه‌نمایی دشمنان فرومایه از میدان خارج نمی‌کند/ دشمن امروز از شدت عصبانیت دست به ناسزا می‌زند
امام جمعه سرخس با اشاره به اهانت مجله شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب، گفت: مردم ما را سیاه‌نمایی دشمنان پست و فرومایه از میدان خارج نمی‌کند؛ هر زمان دشمنان ما کم آوردند، دست به ناسزا و فحش زدند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، نقشه جامع دشمن شکست خورد، چون محاسبات آن‌ها غلط و اراده جمهوری اسلامی قوی‌تر بود، اظهار کرد: ملت ایران، اسلام، انقلاب و نظامشان را با چیزی عوض نمی‌کنند؛ دشمن، مردم و جوانان ما را نشناخته و فکر می‌کند با کشف حجاب بک سلبریتی کشورشان را می‌فروشند.

امام جمعه سرخس افزود: آن چیزی که در کشور ما امیدآفرین یوده، وحدت ملی است؛ دولتمردان هم باید در میدان پاسخ مردم را بدهند؛ مسئول نوکر و خادم مردم است و هرچه دارد از مردم است؛ مردم ما هم هرچه دارند از خون شهدا دارند و مسئولان باید مدام گره‌گشایی کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما اهل تخریب و سیاه‌نمایی هستند؛ دشمن امروز از شدت عصبانیت به وسیله مجله شارلی ابدو به مرجعیت ایران و مقام معظم رهبری توهین کرد؛ امروز مردم ما در سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی به دهان همه یاوه‌گویان خواهند زد و دشمن نمی‌تواند ابهت و عظمت رهبر معظم انقلاب را کم کند چون عظمت او از جایگاه خدای متعال است.

حجت‌الاسلام بختیاری تاکید کرد: مردم ما را سیاه‌نمایی دشمنان پست و فرومایه از میدان خارج نمی‌کند؛ هر زمان دشمنان ما کم آوردند، دست به ناسزا و فحش زدند.

امام جمعه سرخس در ادامه با قدردانی از دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان سرخس برای مدیریت بحران در روزهای سرد اخیر تصریح کرد: از سرداران تولید انرژی در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد سرخس و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق برای اینکه گاز را به نقاط مختلف کشور برسانند، قدردانی می‌کنیم؛ مردم ما هم در استفاده از این نعمت الهی باید دقت لازم را داشته باشند و الگوی مصرف را رعایت کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: از همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و از فرماندار شهرستان به‌عنوان رئیس ستاد بحران شهرستان برای بازگشایی جاده قدردانی داریم؛ از مسئولان راه‌آهن هم می‌خواهیم با بازگشایی هرچه سریع‌تر خط راه‌آهن، خدمت‌رسانی به مردم را از سر بگیرند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: تاریخ اسلام را وقتی ورق می‌زنیم، نام بانوانی می‌درخشد که برای حفظ اسلام و ارزش‌ها از مردان پیشی گرفتند و اسلام را انتخاب کردند و زحمات زیادی کشیدند.

وی ادامه داد: در صحرای کربلا نقش بانوان برای دفاع از امام حسین(ع) نقشی بی‌بدیل بود؛ این مقام، مقام والای زنان ما است.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: تمدن گمراه و منحط غرب تمام زن را خلاصه در استفاده ابزاری برای کارگر ارزان قیمت و استفاده ابزاری برای ارضای جنسی مردان می‌داند؛ در مقابل اسلام ارزش و بهای زیادی به زن داده است و بیشترین خیر را برای بانوان قرار داده است.

حجت‌الاسلام بختیاری افزود: کانون اصلی خانواده در اسلام زنان هستند؛ خانواده خوب را زن تشکیل می‌دهد؛ اگر زن در میدان مبارزه با مشکلات و مصائب درون خانواده خوب عمل کند، جهاد در راه خدا کرده است.

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه جهاد زن به فرزندآوری است، گفت: زن وقتی باردار می‌شود، تا مدامی که باردار باشد و بچه را شیر بدهد و فرزندان خوب تربیت کند، مقام مجاهد فی سبیل‌الله را خدای متعال به او می‌دهد.

امام جمعه سرخس ییان کرد: امروز اگر نقش مادران شهدا نبود، معلوم نبود وضعیت کشور ما چگونه بود؛ سردار سلیمانی که مادر او در ترییتش نقش اساسی داشت، موجب شد تا این شهید نه به جامعه اسلامی بلکه به بشریت خدمت کند؛ امروز هم مزار شهدای کرمان بین‌المللی شده است و حاج قاسم از ۷۰ کشور بر سر مزارش مهمان دارد.

انتهای پیام/