مقاومت مردم مظلوم یمن، استکبار را پای میز مذاکره کشاند
مقاومت مردم مظلوم یمن، استکبار را پای میز مذاکره کشاند
امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه مقاومت مردم مظلوم یمن، استکبار را پای میز مذاکره کشانده است، گفت: امروز شکست‌های پی‌درپی آمریکایی‌ها و نوکرانش در صحنه نبرد نابرابر، آن‌ها را وادار به مذاکره با مردم مقاوم یمن کرده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز در جبهه مقاومت مسئله مردم مظلوم یمن را داریم، اظهار کرد: چهار سال است که مردم مظلوم یمن در آتش شیطنت و خشم آمریکا و آل سعود می‌سوزند، مردمی که هیچ اتکایی به‌غیراز خدا ندارند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با اشاره به اینکه بسیاری از زیرساخت‌های یمن از جمله مراکز غذایی، مراکز آبی و بیمارستان‌ها از بین رفته‌اند، افزود: امروز از زمین و دریا و آسمان مردم مظلوم یمن در محاصره هستند و آمریکا و مزدورانش حتی اجازه ورود کمک‌های غذایی به آن‌ها را نمی‌دهند و تنها بندری که می‌تواند کمک‌ها را به مردم یمن برساند زیر آتش دشمن است.

 

وی با تأکید بر اینکه مقاومت مردم یمن، استکبار را پای میز مذاکره کشانده است، بیان داشت: یکی از دلایل مذاکرات، شکست‌های پی‌درپی آمریکایی‌ها و نوکرانش از جمله سعودی‌ها، فرانسوی‌ها و اماراتی‌ها در صحنه نابرابر نبرد است.

 

حجت‌الاسلام شریعتی یکی دیگر از علت‌های برگزاری مذاکرات را بی‌حیثیت شدن بن سلمان در مسئله خاشقچی عنوان کرد و افزود: امروز در دنیا کسی دیگر نمانده که از سعودی‌ها بابت سرپوش گذاشتن بر جنایاتش رشوه نگرفته باشد؛ دلارهای مسلمانان که امروز توسط سعودی‌ها برای کشتار مسلمانان استفاده می‌شود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته چابهار تصریح کرد: این جنایت هم بر جنایات گروه‌های تروریستی اضافه شد و دست جنایتکار اربابانشان را دوباره برای ملت ایران رو کرد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس در پایان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی موجب عصبانیت و خشم و غضب استکبار است و دشمن از راهی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می‌کند.

انتهای پیام/