حماسه «۹ دی» تیر خلاص مردم به سران فتنه بود
حماسه «۹ دی» تیر خلاص مردم به سران فتنه بود
مدیر حوزه علمیه امام رضا علیه السلام شهرستان سرخس گفت: مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی ماه، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيکر نامبارک فتنه را به خاک ماليدند.

حجت الاسلام امیر قادری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تبریک حماسه ۹ دی، روز حماسه و بصیرت گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

 

مدیر حوزه علمیه امام رضا علیه السلام سرخس افزود: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن ها بایستد در برابر تمام دنیای آن ها خواهند ایستاد.

 

وی با بیان اینکه نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، بیان داشت: ۹ دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

 

قادری ادامه داد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم  ایران اسلامی با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

 

مدیر حوزه علمیه امام رضا علیه السلام سرخس با بیان اینکه مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند، اظهار کرد: در روز ۹ دی مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

 

وی ادامه داد: بدون شک این حماسه عظیم در تاریخ ماندگار و جاودان باقی خواهد ماند و ابعاد این حرکت عظیم ملت ایران که سرفصل تازه ای در پویایی و دشمن شناسی ملت ایران بود روزبه روز بیشتر آشکار می شود.

 

قادری اذعان کرد: بدون شک آنچه باعث به جوشش آمدن غیرت دینی و احساسات دین خواهانه و ولایت مدارانه اقشار مختلف مردم در برابر فتنه گران شد، علاقه وصف ناشدنی مردم ایران به اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت مظلوم ایشان و حصن حصین ولایت است و این حماسه بزرگ، ولایت مداری ملت ایران را به رخ دنیا کشید.

 

مدیر حوزه علمیه امام رضا علیه السلام سرخس تصریح کرد: جوشش خروشان ملت ایران در روز ۹ دی صدق کلام آن مرد الهی، امام راحل را که فرمود، هیچ قدرتی نمی‌توانست قیام ۱۵ خرداد را به وجود آورد مگر قدرت خون سید‌الشهدا(ع)، دوباره اثبات کرد.

 

وی بیان داشت: در جریان فتنه ۸۸ ظلم نابخشودنی به مردم و نظام روا داشته شد و بی تردید عناصر ایجاد این فتنه شوم خیانت بزرگی در حق انقلاب و نظام اسلامی کردند، اما مردم بیدار و با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه ۹ دی تمامی نقشه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی کردند.

 

قادری خاطرنشان کرد: حماسه پرشور ۹ دی در ادامه اهداف الهی حضرت امام (ره) و یک جهش بزرگ در حرکت تکاملی انقلاب بود که آن را می توان انقلابی دیگر دانست که توسط ملت ولایتمدار ایران خلق شد.

 

مدیر حوزه علمیه امام رضا علیه السلام سرخس با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی همیشه در مقابل هر شخصیت، در هر مقام، منصب و قدرتی که بخواهد خطوط قرمز نظام را بشکند خواهند ایستاد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری دست قدرت خداوند ملت را در ۹ دی به خیابان ها کشاند، که در نهایت این حماسه عظیم ملت ایران، اقتدار کامل را به نظام بازگرداند و موازنه جمهوری اسلامی در منطقه و در میان جنبش های بیداری اسلامی را به نفع آرمان های انقلاب اسلامی تغییر داد و با شکست کامل پروژه لیبرالیزه نمودن نظام اسلامی، آمریکا و متحدانش را با چالش جدی مواجه ساخت.

 

وی به دستاوردهای حماسه نهم دی اشاره و تاکید کرد: حماسه عظیم مردمی ۹ دی منجر به پوست اندازی انقلاب و خروج فتنه گران لیبرال مسلک از متن نظام اسلامی شد.

 

قادری تصریح کرد: حماسه ۹ دی باز تولید گفتمان انقلاب و امام و ولایت، روز شناخت یاران واقعی انقلاب، مانور قدرت در برابر استکبار جهانی و اپوزیسیون و ضد انقلاب، اثبات فصل الخطاب بودن ولایت و رهبری و قانون، پیام روشن ایستادگی در برابر انقلابیون فرسوده، ساکتین فتنه و فرصت طلبان سیاسی بود و ایمان راسخ مردم به عاشورا و نهضت حسینی(ع) و عشق مردم به اهل بیت (ع) را نشان داد.

 

مدیر حوزه علمیه امام رضا علیه السلام سرخس در پایان با  بیان اینکه چرا نهم دی روز خداست؟ گفت: «روز خدا» روزی‌ست که شرافتش با هیچ مضاف الیه دیگری سنجیده نمی‌شود جز «خدا»، اگر چه همه روزها فرصت‌های خدا هستند به ما بندگان، اما «روز خدا» فرصت غنیمت شمرده شده است، «روز خدا» روزی‌ست که بندگان قدر آن را دانسته‌اند و حق آن را به جا آورده‌اند، «روز خدا» روزی‌ست که مردمان نصرت الهی را دیده‌اند، روزی که دشمن خدا مایوس می‌شود و دوستان خدا چشم‌شان به نصرت الهی روشن می‌شود و چه خوب و بجا آن پیر فرزانه و آن مراد و آن قائـد عظیم الشأن فرمود، روز نهم دی از ایام الله است.

انتهای پیام/