بعد از شکست 1-0 تیم ملی آرژانتین مقابل پاراگوئه، بار دیگر رسانه های این کشور انگشت اتهام را به سوی لیونل مسی گرفتند و او را متهم به تاثیرگذاری روی فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی آلبی سلسته کردند.
به گزارش نسیم سرخس به نقل از ورزش سه، در حالی که مسی به دلیل مصدومیت، در دیدارهای اخیر تیمش غایب بود، شکست مقابل پاراگوئه فرصت جدید برای انتقاد از این ستاره غیرقابل جانشین فراهم کرد. رسانه های آرژانتینی معتقدند که ادگاردو بائوسا، سرمربی جدید آرژانتین، فهرست تیمش را براساس آنچه آنها “سیاست دوستان مسی” نامیدند، تنظیم می کند و به همین دلیل، بازیکنانی مانند سرخیو آگوئرو و آنخل دی ماریا که در دیدار مقابل پاراگوئه نمایش ضعیفی داشتند را تعویض نکرد.
 همچنین آنها مدعی شدند که دعوت نکردن از مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر، علی رغم آمار گلزنی قابل قبولش در سری A، براساس همین سیاست صورت می گیرد.
ایکاردی به دلیل ازدواج با همسر دوست سابقش، ماکسی لوپز، بسیار جنجال ساز شد و از آنجا که لوپز دوستی نزدیکی با مسی دارد، این شائبه وجود دارد که دلیل دعوت نشدن او به اردوی آرژانتین، رای منفی ستاره بارسا به این موضوع است.
البته با توجه به اینکه سایر مهاجمان آرژانتین از جمله آگوئرو، گونسالو ایگواین و پائولو دیبالا هم در این فصل نمایش های بسیار خوبی داشتند، دعوت نشدن ایکاردی چندان هم عجیب به نظر نمی رسد.
انتهای پیام/