تعطیلات نوروز، بهترین فرصت برای انجام دادن علایق شخصی است و برای فوتبالی ها، چه بهتر از دیدن فوتبال.

به گزارش نسیم سرخس، امسال فوتبال با تعطیلات ایرانی ها هماهنگ است. چرا که در تعطیلات نوروز می توان فارغ از تمام دل مشغولی ها، فقط فوتبال دید و فوتبال. با امید به اینکه رسانه ملی هم دوست داران فوتبال را یاری کند.

پنج شنبه، ۳ فروردین:

آلمان – انگلیس ؛ ساعت ۰۰:۱۵

مسابقه  ژرمن ها و سه شیر ها همیشه جذاب است، حتی اگر مسابقه ای دوستانه باشد. اگر یک فوتبال کلاسیک ملی می خواهید، جدال آلمان و انگلیس نمونه خوبی برای شروع نوروز فوتبالی است.

چین – کره جنوبی؛ ساعت۱۶:۰۰

وسط دید و بازدید های نوروزی نشسته اید و جو فوتبال ملی و انتخابی جام جهانی گرم است؟ پس می شود قبل از بازی تیم ملی، نیم نگاهی به مصاف چشم بادامی های هم گروه داشته باشید.

قطر – ایران؛ ساعت ۲۰:۳۰

عاشقان تیم ملی بی شک منتظر این بازی هستند. پیروزی در این مسابقه راه صعود را به شدت هموار می کند. هر چند که یک امتیاز هم شاید نتیجه خوبی باشد. مقداری آجیل برای این بازی مهیج نگه دارید.

جمعه، ۴ فروردین:

اروگوئه – برزیل؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد

بعد از بازی تیم ملی اگر خوابتان نگرفت و هنوز هم آجیل دارید، این مصاف کلاسیک آمریکای لاتین را از دست ندهید. جدال غول ها برای رسیدن به جام جهانی.

آرژانتین – شیلی؛ ساعت ۰۴:۰۰

دوستداران آرژانتین و لیونل مسی هم منتظر این دیدار باشند. آرژانتین در این یکی دو سال گذاشته زخم های زیادی از شیلی خورده است و شاید حالا وقت انتقام است. این بازی هم در چهارچوب انتخابی جام جهانی برگزار می شود.

شنبه، ۵ فروردین:

کرواسی – اوکراین؛ ساعت ۰۰:۱۵

تیم های اول و دوم گروه، یک جنگ تمام عیار را برای صدرنشینی خواهند داشت. اگر میزبان ببرد، گام بلندی را برای حضور در روسیه برداشته است.

سوئد – بلاروس؛ ساعت ۲۱:۳۰

در گروهی که فرانسه و هلند هم حضور دارند، سوئد نگون بخت مجالی برای از دست دادن امتیاز ندارد. یک جدالی تماشایی در جذاب ترین گروه انتخابی جام جهانی در اروپا.

یک شنبه، ۶ فروردین:

پرتغال – مجارستان؛ ساعت ۰۰:۱۵

پر ترافیک ترین وقت برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی همین زمان است. بازی های جذابی که از دست دادنشان ناراحت کننده است. اما بگذارید یک بازی را انتخاب کنیم. پرتغال،مجارستان یورو را به خاطر دارید؟ اگر جذابیت آن بازی برای انتخاب امشب کافی نیست، پس به یاد بیاوریم که در این گروه سوییس با اختلاف سه امتیازی صدرنشین است و پرتغال و مجارستان به دنبالش. تیمی که این بازی را از دست دهد، احتمالا روسیه را از دست داده است.

انگلیس – لیتوانی؛ ساعت ۲۰:۳۰

از امروز اروپا هم تغییر ساعت تابستانی داده است و دیگر مشکل “بامداد امروزه، نه، امروز نیس، دیگه رفتیم تو فردا، پس الان فرداست” را نخواهیم داشت! با اینکه در این ساعت بازیهای دیگری نیز برگزار می شود، اما انتخاب من بازی انگلیس و لیتوانی است. انگلیس برای حفظ صدرنشینی باید لیتوانی را ببرد.

مونته نگرو – لهستان؛ ساعت ۲۳:۱۵

تیم شگفتی ساز مونته نگرو به مصاف سفید و قرمز های لهستان می رود. اگر ببرند، صدر نشین گروه خواهند شد و شانس حضورشان را در جام جهانی افزایش خواهند داد . اگر یک بازی سراسر هیجان انگیز و شاید حتی جنجالی می خواهید، انتخاب خوبی است.

سه شنبه، ۸ فروردین:

کره جنوبی – سوریه؛ ساعت ۱۵:۳۰

جدال هم گروهی های تیم ملی. اگر سوریه بتواند از کره جنوبی امتیاز بگیرد، عید به بهترین شکل ممکن به کارلوس کی روش خوش خواهد گذشت.

ایران – چین؛ ساعت ۱۶:۳۰

یک نیمه از بازی کره جنوبی، سوریه را که دیدیم. حالا وقتش است بازی تیم ملی را تماشا کنیم. چین احتمالا متحول شده وکار آسانی پیش روی ما نخواهند گذاشت، هر چند آنها معمولا در تهران خوب به ما می بازند. مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ را به یاد آورید!

روسیه – بلژیک؛ ساعت ۲۰:۳۰

امروز قرار است حسابی خوش بگذرد و فوتبال تمام نشود. پس مهمانی ها را کنسل کنید و مهمان نپذیرید! میان بازیهای رسمی، امشب بازی دوستانه  می چسبد. این بازی، بهترین دیدار برای محک زدن میزبان جام جهانی آینده است.

هلند- ایتالیا؛ ساعت ۲۳:۱۵

فرانسه – اسپانیا؛ ساعت ۲۳:۳۰

شما را نمی دانم. من که حیفم می آید این دو بازی دوستانه را از دست بدهم. اینجا از آن جاهایی است که باید گفت ۲ چشم دیگر قرض بگیریم و ۴ چشمی بازی ها را ببینیم. البته باید فکر قرض گرفتن تلویزیونی دیگر هم باشیم!

چهارشنبه، ۹ فروردین:

بولیوی – آرژانتین؛ ساعت ۰۰:۳۰

هنوز کارمان تمام نشده و بعد از  این همه بازی، می توانیم این مصاف زیبا را تماشا کنیم. به یاد داشته باشید که مسابقه دادن در کشور بولیوی و آن ارتفاعات چقدر دشوار است .

برزیل – پاراگوئه؛ ساعت ۰۵:۱۵

خیلی فوتبالی هستید و خوره فوتبال؟ بعد از یک مارتن فوتبال، دیدن این بازی چگونه است؟ به جز مردم آبادان، احتمالا کمتر کسی بتواند این بازی در این ساعت را تماشا کند.

منبع: طرفداری