پنجمین روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سومین روز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس،  پنجمین روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سومین روز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.
*صبح امروز حسن روحانی رئیس جمهور برای ثبت نام در پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و خبرنگاران برخلاف روزهای گذشته کمی زودتر و از حدود ساعت ۷ صبح در ستاد انتخابات کشور حاضر شدند.

*اما قبل از حضور آقای روحانی در محلی که برای سخنرانی وی در وزارت کشور در نظر گرفته شده بود یک آهنگ لایت پخش شد.

*امروز برخی از چهره های اصلاح طلب و اصولگرا نیز در محل ثبت نام حاضر شدند که بر این اساس شهربانو امانی فعال اصلاح طلب و نماینده مجلس ششم طاب به علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس که در نوبت ثبت نام بود گفت من حاضرم وقتم را به شما بدهم!

*پس از اینکه در روزهای گذشته برخی از اعضای منحله مشارکت برای انتخابات نام نویسی کردند اکرم مصوری منش رئیس شاخه فرهنگیان حزب منحله مشارکت نیز که اکنون در حزب اتحاد ملت فعالیت می کند برای ثبت نام به وزارت کشور آمده بود.

*هاشمی رفسنجانی نیز به همراه فاطمه و محسن هاشمی و قدرت الله علیخانی برای ثبت نام در انتخابات مجلس به وزارت کشور آمد، قدرت اله علیخانی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات مجلس ثبت نام می کند یا خیر گفت: در انتخابات ثبت نام می کنم اما در منطقه خودم یعنی قزوین!

*محسن هاشمی هم نیز درباره حضور در انتخابات مجلس گفت که هنوز تا جمعه زمان باقی است.

*یک خانم ۳۳ ساله هم که برای نمایندگی مجلس داوطلب شده بود درباره هدفش برای شرکت در انتخابات گفت که هدفم این است مردم عادی وارد مجلس شوند و امور را به دست بگیرند!

*پنجمین روز انتخابات از روزهای دیگر شلوغ تر بود و به نظر می رسد در روزهای گذشته نیز این شلوغی بیشتر شود از این رو دبیر ستاد انتخابات کشور گفت که داوطلبان ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/م