مردم سرخس پاسخ فتنه‌گران را دادند/ راهپیمایی مردم ولایتمدار سرخس علیه فتنه‌گران برگزار شد
مردم سرخس پاسخ فتنه‌گران را دادند/ راهپیمایی مردم ولایتمدار سرخس علیه فتنه‌گران برگزار شد
مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان سرخس صبح امروز با حضور در خیابان مسیر چهارراه امام خمینی (ره) تا مسجد امام رضا علیه‌السلام را پیمودند و با سردادن شعار، اقدامات اخیر فتنه‌گران را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان سرخس صبح امروز پنج‌شنبه (۱۴ دی ۹۶) با حضور در خیابان، مسیر چهارراه امام خمینی (ره) تا مسجد امام رضا علیه‌السلام را پیمودند و با سردادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آشوبگر»، اقدامات اخیر فتنه‌گران را محکوم کردند.

مردم ولایتمدار سرخس با در دست داشتن شعارنوشته‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من الذّله» و همراه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت اقدام فتنه‌گران در به آتش کشیدن پرچم جمهوری اسلامی ایران، دخالت‌های غربی‌ها در امور داخلی کشور را نیز محکوم کردند و بار دیگر این پیام و هشدار را به استکبار جهانی دادند که علیرغم کاستی‌ها و کمبودها در کشور، ملت همچنان پای نظام اسلامی هستند و از ولایت پشتیبانی می‌کنند و توطئه‌های استکبار جهانی نمی‌تواند این ملت را از نظام اسلامی دور کند.

حسین سنجرانی فرماندار سرخس در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس گفت: اگر فکر کنیم توطئه‌های آمریکا تمام شده است در اشتباهیم، چون آمریکا همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: الحمدالله با بصیرت مردم و با هوشیاری آنان و همچنین با رهنمودهای رهبری توطئه‌های دشمنان خنثی شده است و ما باید به این تکیه‌گاه الهی امن که ولایت‌فقیه است تکیه کنیم تا کشور ما از این توطئه‌ها مصون بماند.

سنجرانی در پایان تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان دلایل داخلی و خارجی دارد و ما باید ضعف‌های خود را برطرف کنیم و موارد بیرونی را رصد کنیم و نباید به خارجی‌ها اعتماد کنیم و تنها راه رهایی از این مشکلات درصحنه بودن و گوش‌به‌فرمان رهبری بودن است.

انتهای پیام/ع