مردم سرخس در تشییع شهید سیفی‌نژاد، ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند
مردم سرخس در تشییع شهید سیفی‌نژاد، ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند
امام جمعه سرخس گفت: مردم با بصیرت سرخس برای تشییع پیکر شهید عزیز ما یونس سیفی‌نژاد سنگ‌تمام گذاشتند و صفای باطنشان که ولایتمداری در آن موج می‌زند را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک و تسلیت شهادت ۵ نفر از مرزبانان نظام اسلامی که در راه حفاظت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی جانشان را فدا کردند، اظهار کرد: این مرزبانان جانشان و آسایش خودشان را فدا کردند تا ما آسایش داشته باشیم؛ شهادت این مرزبانان را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه سرخس با اشاره به اینکه یکی از از این گل‌های پرپر از شهرستان سرخس است و شهرستان ما در این افتخار هم سهم دارد، افزود: از مرزبانان و کارکنان غیور مرزبانی و همچنین از خانواده شهید تقدیر داریم که جوانی را با شیر پاک و لقمه حلال تربیت کردند تا خود را فدای نظام اسلامی کند.

وی بیان کرد: این شهادت‌ها اتفاقی نیست؛ این گل‌های الهی بودند که انتخاب شدند و مهر شهادتشان را امام زمان(عج) می‌زند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تقدیر از مردم عزیز و وظیفه‌شناس شهرستان سرخس برای حضور باشکوه و حماسی در تشییع شهید یونس سیفی‌نژاد تصریح کرد: مردمی که در اوج گرانی‌ها و معیشت زندگی سختی را پشت سر می‌گذرانند، برای تشییع پیکر شهدای مرزبانی به‌ویژه شهید عزیز ما یونس سیفی‌نژاد سنگ‌تمام گذاشتند و صفای باطنشان که ولایتمداری در آن موج می‌زند را به نمایش گذاشتند.

خطبب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: مردم ولایی و با بصیرت سرخس در تشییع پیکر مطهر شهید یونس سیفی‌نژاد این را اعلام کردند که تکانه‌ها و سختی‌ها آن‌ها را از مسیر دفاع از ولایت و شهدا جدا نمی‌کند.

امام جمعه سرخس بیان کرد: از هم‌رزمان شهید در مرزبانی شهرستان سرخس هم تقدیر داریم که از روز اول با احترام نسبت به مراسم‌های شهید تلاش داشتند؛ خون مطهر این شهدا مسئولان و وظیفه آن‌ها را سنگین‌تر می‌کند؛ خون این شهدا مسئولان نظام اسلامی را باید قاطع‌تر برای حل مشکلات مردم کند؛ این خون‌ها ریخته می‌شود تا مسئولان با تمام وجود به صحنه و میدان بیایند.

وی عنوان کرد: مسئولی که بعد از ریخته شدن خون شهدا، کاهلی نند، خون شهید جلوی او را می‌گیرد.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: امکانات از هر جهت باید در اختیار مرزبانان ما قرار گیرد تا با قاطعیت جلوی دشمنان نابه‌کار را بگیرند؛ نسبت به نقایص مرزها باید عزم جدی شکل بگیرد تا خبیث‌ها دست به جنایت نزنند؛ قطعا جنایتکاران باید منتظر انتقام سخت باشند.

خطبب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه دشمنان ما دست از سر ما برنمی‌دارند، گفت: مرزبان ما را در برجک نگهبانی به شهادت می‌رسند تا از امنیت ما دفاع کنند و خون پاکشان به زمین ریخته می‌شود و ما هم باید مراقب ارزش‌های معنوی خود و عفاف و حجاب باشیم.

امام جمعه سرخس بیان کرد: اگر ارزش‌ها، ضد ارزش شود و ضد ارزش‌ها، ارزش شوند، خون شهید پایمال می‌شود؛ ما در برابر خون شهدا باید از سنگرهای ارزشی خود بعنی عفاف و حجاب پاسداری کنید؛ دشمنان به‌دنبال این هستند که سنگر عفاف و حجاب ما را بزنند.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس فرمودند، سالم وارد مجلس شدید و سالم هم خارج شوید؛ بهترین تبلیغات برای نمایندگان عملکرد آن‌ها است؛ امیدواریم هم در جهت تنظیم قوانین و هم در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و مردم نمایندگان کوشا باشند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی