مدل حکمرانی جمهوری اسلامی دشمن را به زانو درآورده است
مدل حکمرانی جمهوری اسلامی دشمن را به زانو درآورده است
حجت‌الاسلام صاحبقرانی با بیان اینکه مدل حکمرانی جمهوری اسلامی دشمن را به زانو درآورده است، گفت: دشمن امروز دستش خالی شده و با هیاهو به‌‎دنبال اثبات کردن خودش است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دیشب در مراسم معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی سرخس اظهار کرد: جمهوری اسلامی طلایه‌دار مدل جدیدی از حکمرانی است و به همین دلیل مواجهه همه‌جانبه دشمنان را با این حکمرانی شاهد هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: این حکمرانی تهدیدی جدی برای جبهه باطل است؛ در نظریه‌ای آن‌ها حکمرانی دینی را مساوی با پسرفت دانستند و مدل لیبرال را که در غرب شاهد هستیم ارائه کردند، اما امام راحل حکمرانی دینی را پیاده کردند و تاکید داشتند که اتفاقا این مدل پیشرفت همه‌جانبه زندگی انسان را در بعد مادی و معنوی در برمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با ایجاد هیاهو به‌‌دنبال این هستند که خودشان را از غرق شدن نجات بدهند، بر این اساس از همه ابزارها استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی بیان کرد: دشمن همه آن چیزی که داشت در آشوب‌های اخیر به میدان آورد؛ برخی هم در داخل با همراهی دشمن، این آتش را شعله‌ورتر کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دستاوردهای نظام نظریه دشمنان را باطل کرده است، گقت: بزرگ‌ترین فتح‌الفتوح نظام اسلامی همین جوانانی هستند که با تکیه به نیروی الهی در حوزه علوم، صنایع دفاعی و نظامی و پزشکی و سایر وجوه که ریشه‌دار هستند، به دستاوردهای بزرگ رسیدند؛ شهید طهرانی‌مقدم خط جدیدی از موشک‌ها را می‌سازد که دشمنان را به وحشت می‌اندازد.

وی تصریح کرد: دشمنان روی ضعف‌های اجرایی دست می‌گذارند و با حکمرانی مجازی افکار عمومی را همراه می‌کنند و اتهامی که به خودشان وارد است را به جمهوری اسلامی نسبت می‌دهند.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی عنوان کرد: دشمن امروز دستش خالی شده و با هیاهو به‌دنبال اثبات کردن خودش است؛ حواسمان باشد باطل با هیاهو به‌دنبال اثبات خودش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ما در حال دولت‌سازی هستیم، گفت: در این دولت‌سازی باید جنبه‌های ضعفمان را پیدا و آن‌ها را اصلاح کنیم؛ مدل حکمرانی اسلامی، جمهوری اسلامی امروز دشمن را به زانو درآورده است.

وی با بیان اینکه باید شاخصه‌های درست حکمرانی برای مردم بیان شود، افزود: امروز به‌عنوان اولویت اصلی، مسئله جهاد تبیین باید اصل باشد و آنچه که می‌دانیم باید بگوییم.

در پایان این مراسم با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی، حجت‌الاسلام مجید سیستانی دیزقندی به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی سرخس معارفه شد.

انتهای پیام/