سیاست‌های غلط دولت مانع رفع تحریم‌ها است/ حرف قطعی، لغو یکباره همه تحریم‌ها
سیاست‌های غلط دولت مانع رفع تحریم‌ها است/ حرف قطعی، لغو یکباره همه تحریم‌ها
حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه حرف قطعی ما در برجام لغو یکباره همه تحریم‌ها در میدان عمل است، گفت: مانع رفع تحریم‌ها نه منتقدان بلکه سیاست‌های غلط دولت است.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با بیان اینکه دولت در برجام منفعلانه عمل کرد، گفت: اگر در برجام از ابتدای کار نرمش قهرمانانه مو به مو اجرا می‌شد، دست برتر را داشتیم.

امام جمعه سرخس افزود: سیاست آمریکا و غرب در برجام این است که اقتصاد کشور ما را شرطی کنند و متاسفانه دولت هم اقتصاد را به برجام غربی‌ها گره زده است.

وی تصریح کرد: در موضوع احیای برجام هم بایدن که یک مکار به تمام معنا است، به‌دنبال این است که اقتصاد ما را شرطی کند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه حرف قطعی ما در برجام لغو یکباره همه تحریم‌ها در میدان عمل است، بیان کرد: اینکه به هر قیمتی تا قبل از انتخابات نه در عمل بلکه بر روی کاغذ رفع تحریم‌ها صورت گیرد و توافقی را امضا کنیم، مورد قبول جمهوری اسلامی نیست و خیانت به ملت ایران است.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه برجام یک کلمه ناخوشایند برای ملت ایران است، افزود: در مسائل نظامی و دفاعی پیشرفت کردیم چون معطل دست بیگانه نشدیم؛ رفتیم و روی پای خودمان ایستادیم و امروز قلب اسرائیل و هر نقطه‌ای که دشمن قصد جسارت داشته باشد را با موشک‌های نقطه زن می‌زنیم.

وی بیان کرد: غرب‌زده‌ها و غرب پرستان جان و دلشان برای نجات اقتصاد کشور به سوی غربی‌ها است و کسی که تمام ذهنش از غرب پر شده باشد، به درد مسئولیت در نظام اسلامی نمی‌خورد؛ در واقع مشکل اصلی اقتصاد کشور ما امروز غرب‌زده‌ها هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه مانع رفع تحریم‌ها، سیاست‌های غلط دولت است، گفت: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی اثری ندارد، اما سیاست‌های غلط دولت و موضع منفعلانه در برجام، آن‌ها را دوباره پررو کرده است.

امام جمعه سرخس در پایان تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود، منتقدان مانع رفع تحریم‌ها هستند، غلط است، بلکه اتفاقا منتقدان عامل رفع تحریم‌ها هستند.

انتهای پیام/