ماندگاری انقلاب اسلامی در ۴۳ سال معجزه‌ای بزرگ‌تر از پیروزی آن بود/ امروز نقطه درگیری دشمن با ما باورها و اعتقادات است
ماندگاری انقلاب اسلامی در ۴۳ سال معجزه‌ای بزرگ‌تر از پیروزی آن بود/ امروز نقطه درگیری دشمن با ما باورها و اعتقادات است
امام جمعه سرخس گفت: اگر پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۳ سال قبل یک معجزه بود، ماندگاری انقلاب اسلامی در این ۴۳ سال هم معجزه‌ای بزرگ‌تر است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز خدای متعال جبهه حق را بر جبهه کفر غلبه داد؛ اگر پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۳ سال قبل یک معجزه بود، ماندگاری انقلاب اسلامی در ۴۳ سال هم معجزه‌ای بزرگ‌تر است.

امام جمعه سرخس افزود: از روز بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ تاکنون با تمام توان دشمن هرچه داشت به کار برد تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند و جهان استکبار با تمام ظرفیتش بسیج شد تا جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد و اگر ما می‌بینم دشمنان شکست خوردند، چون همیشه در موضع پاتک بودند و ما چند قدم از دشمن جلوتر بودیم.

وی بیان کرد: در طول این ۴۳ سال، انقلاب اسلامی متوقف نشد و توطئه‌های دشمن نتوانست جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد چون ما آفندی عمل کردیم.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی فقط مادی نیست، هرچند پیشرفت خیره‌کننده‌ای در دستاوردهای مادی داشتیم.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در موشکی، پهپادی، لیزر و هسته‌ای فوق انتظار است؛ البته در صنعتی مثل خودرو هم پسرفت داشتیم.

امام جمعه سرخس با اشاره به دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی بیان کرد: کجا در کل جهان سراغ دارید، که فردی به عنصری جهادی تربیت شود و آن فرد تبدیل به مکتب شهید سلیمانی شود و این از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: اگر در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم و وطن گوش به فرمان رهبری پیروز شدیم و دشمنان هیچ غلطی نتوانستند بکنند، به خاطر این دستاورد معنوی است؛ این دستاورد معنوی از قیام امام حسین علیه‌السلام الگو می‌گیرد.

حجت‌الاسلام بختیاری افزود: جنگ تحمیلی را با آموزه‌های عاشورایی بردیم و این دستاورد معنوی حفظ شده و در اوج تهاجم فرهنگی دشمن رویش‌های بیشتری همچون حججی‌ها داشتیم؛ این دستاورد از موشکی و هسته‌ای ما بالاتر است.

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه امروز نقطه درگیری دشمن با ما باورها و اعتقادات است، گفت: دشمنان با تمام وجود بسیج شدند تا اعتقادات و باورهای ما را بگیرند و آینده را به ما سیاه نشان بدهند، این در حالی است که ایران و ایرانی با عزت است و آینده نظام اسلامی هم روشن است.

امام جمعه سرخس اضافه کرد: فضای مجازی میدان فعالیت دشمن شده و سیاه‌نمایی می‌کنند؛ تمام این‌ها برای این است که عزتمان را فراموش کنیم؛ چون مقتدر هستیم دشمن با ما درگیری دارد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد دولت سیزدهم، دولتی کارگشا نباشد، بنابراین باید تبیین کارشناسی داشته باشیم؛ به مراتب در این ۴۳ سال پیشرفت‌های ما از نقاط ضعف بیشتر بوده است.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان از مردم ولایتمدار شهرستان سرخس برای حضور باشکوه در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن و اقدامات مسئولان در دهه فجر تقدیر کرد.

انتهای پیام/