فعالیت ۴۲ هزار نفر در ستادهای نماز جمعه کشور/ ۷۰۰ دانشجو در نمازهای جمعه کشور سخنرانی کردند
فعالیت ۴۲ هزار نفر در ستادهای نماز جمعه کشور/ ۷۰۰ دانشجو در نمازهای جمعه کشور سخنرانی کردند
مسئول ستادهای نماز جمعه کشور از فعالیت 42 هزار نفر در ستادهای نماز جمعه کشور خبر داد و گفت: در یک سال گذشته 700 نفر از دانشجویان در نمازهای جمعه کشور سخنرانی داشتند و مطالبات مردم را از این تریبون مطرح کردند.

حجت‌الاسلام محمود سیاح در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: ۹۰۰ نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود و ۹۰۰ ستاد نماز جمعه در کنار ائمه جمعه فعالیت می‌کنند.

 

مسئول ستادهای نماز جمعه کشور افزود: یکی از رسالت‌های اصلی ستادهای نماز جمعه برگزاری باشکوه نماز جمعه است که در این راستا ستادهای نماز جمعه از ابتدای هفته تا پایان هفته مشغول فعالیت‌های فرهنگی دارند.

 

فعالیت ۴۲ هزار نفر در ستادهای نماز جمعه کشور

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۴۲ هزار نفر در ستادهای نماز جمعه کشور اعم از برادران و خواهران عضو هستند که در مسئولیت‌های مختلفی ازجمله فرهنگی، انتظامات، پشتیبانی، روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری مشغول به کار هستند.

 

حجت‌الاسلام سیاح جذب جوانان به نماز جمعه را از مهم‌ترین برنامه‌های ستادهای نماز جمعه کشور دانست و بیان کرد: در این راستا در چارت تشکیلاتی ستادها یک واحد به‌عنوان واحد جوانان قرار داده شده که این‌ها بتوانند کمیته‌هایی را برای مشارکت جوانان در نماز جمعه تشکیل بدهند.

 

۲۰۰ نقطه در کشور روزهای جمعه مهد آدینه دارند

مسئول ستادهای نماز جمعه کشور با تأکید بر اینکه ۲۰ هزار عضو ستادهای نماز جمعه کشور را خواهران تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بخش خواهران نماز جمعه، مهدهای آدینه است.

 

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ نقطه در کشور روزهای جمعه مهد آدینه دارند که در آن، فضایی برای آموزش فرزندان خانواده‌ها پیش‌بینی شده است.

 

حجت‌الاسلام سیاح عنوان کرد: معرفی هفته‌ای کتاب‌های ارزشمند توسط سه هزار مجری در سطح کشور و برپایی نمایشگاه کتاب در حاشیه نماز جمعه از دیگر برنامه ستادهای نماز جمعه کشور است که مردم بتوانند در کنار خرید روزانه خود، بسته فرهنگی نیز خریداری کنند.

 

۷۰۰ دانشجو در نمازهای جمعه کشور سخنرانی کردند

مسئول ستادهای نماز جمعه کشور به سخنرانی دانشجویان در نمازهای جمعه کشور اشاره کرد و  خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته ۷۰۰ نفر از دانشجویان در نمازهای جمعه کشور سخنرانی داشتند و مطالبات مردم را از این تریبون مطرح کردند که این برنامه همچنان ادامه دارد و مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

 

وی اظهار داشت: تقویت قرارگاه‌های فرهنگی که از مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است نیز در دستور کار ستادهای نماز جمعه کشور قرار گرفته است.

 

منابع مالی نهاد امامت جمعه مردمی و محدود است

حجت‌الاسلام سیاح با تأکید بر اینکه رشد کمی و کیفی در ستادهای نماز جمعه بالا رفته است، بیان کرد: منابع مالی نهاد امامت جمعه مردمی و محدود است، به همین دلیل برخی اوقات نوسانات در کارها به چشم می‌خورد.

 

مسئول ستادهای نماز جمعه کشور در پایان ستاد نماز جمعه شهرستان سرخس را یکی از ستادهای موفق در سطح استان و شهرستان عنوان کرد و از فعالیت اعضای این ستاد تقدیر کرد.

انتهای پیام/