فضای مجازی در روز قدس مملو از شعارهای قدسی و مقاومتی شود
فضای مجازی در روز قدس مملو از شعارهای قدسی و مقاومتی شود
آیت‌الله حسینی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: فضاهای مجازی در روز قدس باید مملو از شعارهای قدسی، فلسطینی و مقاومتی شود و هم‌نوا با مشت‌های گره کرده با فلسطینیان مظلوم همراه شویم و تمام فریادمان را بر سر آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب سر دهیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در آستانه روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ(آل عمران: ۱۳۹)

با سلام و احترام خدمت رهبر عظیم الشان انقلاب و ملت خداجوی ایران اسلامی و سایر ملت‌های مسلمان و آرزوی بهره‌مندی همگان از میهمانی خداوند کریم در ماه رمضان المبارک.

در آستانه روز جهانی قدس هستیم و دست قضای الهی مقرر داشت که در سال جاری، بشریت در اکثر نقاط عالم با مشکل بیماری همه‌گیر کرونا دست‌وپنجه نرم کند و ملت ایران با در باقی ماندن در خانه، راه را بر گسترش این بیماری خطرناک ببندد؛ و چه‌بسا صهیونیان و هم‌پالکی‌های آنان خرسندند که مانور سراسری و بین‌المللی روز قدس در سال جاری اجرا نخواهد شد.

در اهمیت روز قدس همان بس که امام خمینی (رضوان‌الله علیه) در سخنان خود فرمودند: «روز قدس» یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفان با مستکبران است. روز مقابله ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم امریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرت‌هاست. روزی است که باید مستضعفان مجهز بشوند در مقابل مستکبران و دماغ مستکبران را به خاک بمالند. روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود، باید ملت‌های مستضعف در مقابل مستکبران اعلام وجود بکنند. (صحیفه امام؛ ج ۹، ص ۲۷۶)

پس باید همگان بسیج شویم و فضاهای مجازی را مملو از شعارهای قدسی، فلسطینی و مقاومتی بکنیم؛ باید صدایمان را در رسانه‌های اجتماعی و اینترنتی به گوش جهانیان برسانیم و هم‌نوا و هم نغمه، با مشت‌های گره کرده با فلسطینیان مظلوم همراه شویم و تمام فریادمان را بر سر آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب سر دهیم.

آری همان‌گونه که رهبر محبوبمان مژده دادند، روز سرنگونی صهیونیسم و پیروزی قدس نزدیک است؛ روزی که بیت‌المقدس پیراهن عزت و اقتدار بر تن کند و نغمه خوش آزادی‌اش در جهان بپیچد؛ روزی که شکوفه‌های امید و ایمان از تمام دیوارهای بیت‌المقدس بدمد و شمیم عطر خوش پیروزی همه‌جا را معطر سازد؛ روزی که چشمان مردم مقاوم ایران و سایر آزادیخواهان جهان در جشن چراغانی پرفروغش اشک شادی بریزد؛ آری! روزی که دل مشتاقان گرد قبله اول گشته، نوای یکدلی سر خواهد رسید چراکه شعار قدس، شعار وحدت، همدلی و هم‌داستانی ملت‌های مسلمان و کل آزادگان جهان است.

امسال در روز جهانی قدس، گوش به ارشادات علی زمان خواهیم سپرد و از سنگر خانه‌ها، با سلاح معرفت و بصیرت، بر صهیونیست‌ها و اربابان و مریدان آنان یورش می‌آوریم و ثابت می‌کنیم، روز قدس همچنان زنده است و تا ریشه‌کن شدن شجره خبیثه صهیونیسم می‌خروشد. «وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ». (حج: ۴۰)

سید مجتبی حسینی

نماینده مقام معظم رهبری در عراق و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری- ۱۳۹۹/۰۲/۳۰

انتهای پیام/