فتونیوز/بیش از ۱۳هزار صفحه اطلاعات از آمریکایی ها
فتونیوز/بیش از ۱۳هزار صفحه اطلاعات از آمریکایی ها
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه: بیش از 13هزار صفحه کاغذ و اطلاعات از آمریکایی ها در جریان این دستگیری آنها در خلیج فارس به دست آوردیم.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در نشست خبری به شرایط امنیتی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: امروزه تاثیرگذاری نیروی دریایی سپاه در ابعاد مختلف خلیج فارس مورد توجه جهانیان قرار گرفته است و این نیروی دریایی مدلی جدیدی از اقتدار در خلیج فارس در مقابل بیگانگان را به نمایش گذاشته است.

سردار رزمجو با بیان اینکه بیش از ۱۳هزار صفحه کاغذ و اطلاعات از آمریکایی ها در جریان این دستگیری آنها در خلیج فارس به دست آوردیم اظهار داشت: این اطلاعات از تخلیه لپ تاپ، دستگاه جی پی اس و نقشه های آنان به دست آمده است و در عرصه های مختلف قابل استفاده است؛ همچنین با رصد صورت گرفته بیش از ۵۵۰ صفحه در فضای مجازی این اتفاق بازتاب جهانی داشته است که قرار است آن را به کتاب تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: تمامی تجهیزات آمریکایی ها به آنها استرداد شده است و هیچ چیز دیگری به جز اطلاعات تخلیه شده دستگاه ها را اخذ نکردیم در حالی که بر اساس قوانین بین المللی می توانستیم این کار را انجام دهیم.

رزمجو شایعه های موجود بر حفظ دو عدد سیم کارت نظامیان آمریکایی را تکذیب کرد و بیان داشت: همه وسایل آماریکایی ها پس داده شده است و هرگونه اظهار نظری غیر از این کذب محض است.