فاز ۲ کارگاه خوداشتغالی قرارگاه فرهنگی سرخس بهره‌برداری شد+ تصاویر
فاز ۲ کارگاه خوداشتغالی قرارگاه فرهنگی سرخس بهره‌برداری شد+ تصاویر
دبیر ستاد مردمی قرآن و عترت شهرستان سرخس گفت: فاز 2 کارگاه خوداشتغالی قرارگاه فرهنگی نهاد امامت جمعه سرخس به همت خیرین موسسه قرآن و عترت این شهرستان و بااعتباری بالغ‌بر 130 میلیون تومان بهره‌برداری شد.

حجت‌الاسلام داوود حمیدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: فاز ۲ کارگاه خوداشتغالی قرارگاه فرهنگی نهاد امامت جمعه سرخس به همت خیرین موسسه قرآن و عترت این شهرستان بهره‌برداری شد.

دبیر ستاد مردمی قرآن و عترت شهرستان سرخس بابیان اینکه این کارگاه بدون هیچ‌گونه اعتبارات دولتی راه‌اندازی شده است، افزود: برای فاز ۲ این کارگاه خوداشتغالی اعتباری بالغ‌بر ۱۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی فاز ۲ این کارگاه برای ۴۵ نفر از زنان سرپرست خانوار به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد شد.

حجت‌الاسلام حمیدی به فعالیت فاز یک این کارگاه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برای فاز یک این کارگاه نیز اعتباری بالغ‌بر ۷۰ میلیون تومان توسط خیرین موسسه قرآن و عترت شهرستان هزینه شده و هم‌اکنون ۱۴ نفر از زنان سرپرست خانوار به‌طور مستقیم مشغول به کار هستند.

دبیر ستاد مردمی قرآن و عترت شهرستان سرخس بیان داشت: فاز ۲ کارگاه خوداشتغالی قرارگاه فرهنگی نهاد امامت جمعه سرخس، مجهز به ۵۳ دستگاه چرخ‌خیاطی و تجهیزاتی همچون اتوپرس، دستگاه چاپ روی لباس، دستگاه بسته‌بندی، میز برش و مواد اولیه خیاطی است.

قرارگاه فرهنگی نهاد امامت جمعه شهرستان سرخس اقدامات بزرگی در زمینه اشتغال‌زایی در این شهرستان انجام داده که به‌زودی گزارش آن در پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس منتشر می‌شود.

 

شهرستان سرخس حدود هفت هزار جوان بیکار داشته و رتبه اول آمار بیکاری را در استان خراسان رضوی دارد.

انتهای پیام/