تصویری که پیش رو دارید، کلیشه ای است از کارت شناسایی او در ماه‌نامه‌ی «سوره». تاریخ اعتبار این کارت، 80 روز پیش از شهادت آن عزیز، به پایان رسیده است

به گزارش نسیم سرخس به نقل از مشرق، ۲۰ فروردین ماه، مصادف است با بیست و دومین سال گشتِ شهادت «سید مرتضی آوینی» در منطقه عملیاتی «فکه» به سال ۱۳۷۲ شمسی. وی که در زمان شهادت، علاوه بر مسئولیت گروه تلویزیونی «روایت فتح» و ریاست واحد تلویزیونی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سردبیری ماه‌نامه‌ی «سوره» را نیز بر عهده داشت، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، به عنوان «سید شهیدان اهل قلم» ملقب گردید.
طی دو دهه ی گذشته، این شهید فرزانه، به یکی از اصلی ترین عناصر هویتی انقلاب اسلامی بدل گشته و جایگاه رفیعی در قلوب باورمندان به آرمان های انقلاب اسلامی پیدا کرده است. وی در شهریور ۱۳۲۶ شمسی در «شهر ری» متولد شد و ۴۶ سال بعد(پنج سال پس از پایان جمگ تحمیلی)، بر اثر انفجار مینی به جامانده از عملیات «والفجر مقدماتی»، به همراه «محمد‌سعید یزدان پرست» بال در بال ملائک گشود.
تصویری که پیش رو دارید، کلیشه ای است از کارت شناسایی «سید مرتضی آوینی» در ماه‌نامه‌ی «سوره». تاریخ اعتبار این کارت، ۸۰ روز پیش از شهادت آن عزیز، به پایان رسیده است:

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلند پروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

عکس/ یک کارت شناسایی دیدنی

 

انتهای پیام/