عرضه ۵۰ تن میوه یارانه ای در سرخس/ پرتقال ۱۹۰۰ و سیب ۱۸۰۰ تومان
عرضه ۵۰ تن میوه یارانه ای در سرخس/ پرتقال ۱۹۰۰ و سیب ۱۸۰۰ تومان
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سرخس گفت: بر اساس مصوبه تنظیم بازار سرخس حدود 50 تن میوه یارانه ای شامل سیب و پرتقال درختی برای عید امسال در شهرستان عرضه می شود.

مرتضی سندگل در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: یکی از وظایف اداره تعاون روستایی، تنظیم قیمت کالاهای اساسی در بازار است و بر اساس مصوبه تنظیم بازار شهرستان در مرحله اول حدود ۵۰ تن میوه یارانه ای شامل سیب و پرتقال برای عید امسال در شهرستان عرضه می شود.

 

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس افزود: تعداد ۲۱ میوه فروش برای توزیع میوه شب عید در شهرستان اعلام آمادگی کردند که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در ستاد تنظیم بازار، میوه شب عید نوروز از امروز ۲۵ اسفندماه توزیع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برای این ۲۱ میوه فروشی بنر مخصوص توزیع میوه شب عید تهیه شده است، ادامه داد: قیمت عرضه میوه شب عید، پرتقال هر کیلوگرم ۱۹۰۰ تومان و سیب ۱۸۰۰ تومان تعیین شده است.

 

سندگل خاطرنشان کرد: تأمین رفاه مردم و توزیع میوه شب عید به قیمت پایین‌تر از بازار، یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

 

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس با بیان اینکه میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود، تصریح کرد: میوه شب عید شامل پرتقال و سیب است که از کیفیت خوب و وزن متعادل برخوردار است.

 

وی در پایان گفت: متولی توزیع میوه شب عید، سازمان تعاون روستایی است که این کار را با هماهنگی اتحادیه میوه فروشان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/