رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در اوج تحریم پیشرفته ترین صنایع دفاعی، پیشرفت های علمی، پزشکی، امنیتی و قدرت نظامی را در پرتو ایستادگی کسب کرده ایم که عده ای امروز می خواهند این دستاوردهای مقاومت را به نفع سازش با استکبار مصادره کنند.

به گزارش نسیم سرخس، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش کارگروه های هشت گانه مجامع استانی بسیج اظهارداشت: امریکا چه حقی دارد که برای دموکراتیزه کردن در ایران و چند کشور دیگر در لایحه بودجه ۲۰۱۶ خود، بودجه تخصیص دهد. ما باید در سازمان ملل علیه این قانون شکایت کنیم چرا که هیچ یک از اعضای سازمان ملل طبق منشور ملل متحد، حق دخالت در امور داخلی کشور دیگر را ندارد.
سردار نقدی ادامه داد: امریکا در جریان تسخیر لانه جاسوسی و آزادی گروگان ها در توافقنامه الجزایر تعهد داده که در امور داخلی ایران هیچ دخالتی نخواهد کرد اما در طول این ۳۶ سال دائما دخالت کرده است و حتی رسما برای دخالت در امور ایران بودجه تصویب می کنند.
وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی زمینه برای نفوذ دارند گفت: کسانی که شهوت پرست، دنیا طلب هستند؛ کسانی که در فتنه ها بوده اند. کسانی که در انقلاب فساد اخلاقی فساد مالی داشته اند زمینه برای نفوذ دارند و بیشترین زمینه را برای نفوذ کسانی دارند که به امریکا خوشبین هستند. باید هوشیار باشیم اگر این افراد وارد بشوند بسترهای نفوذ آماده است. با دقت در فرمایشات مقام معظم رهبری متوجه میشویم که ایشان از نفوذی صحبت می کنند که بالقوه نیست و بالفعل اتفاق افتاده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در این انتخابات نیروهای مومن و انقلابی باید از قومیت و حزبی بودن افراد صرف نظر کنند و افراد متعهد و نفوذ ناپذیر را انتخاب کنند. حتما باید نیروهای متعهد صفوف را یکپارچه کنند تا افراد غرب پسند، خوشبین به امریکا و آماده برای نفوذ وارد مجلس نشوند. نتیجه ای که می خواهند از نفوذ بگیرند ناکار آمدی نظام است. خطر نفوذ جدی است و پنجه در پنجه افکندن با استکبار است.
وی اظهار داشت: در مقابل کسانی که می خواهند ما را مایوس کنند و می گویند نمی توانیم اینجا جمع شده ایم تا بگوییم اسلام می تواند. با گذشت ۳۶ سال از انقلاب، ملت ایران در مقابل همه دشمنی ها شعار ما می توانیم را ثابت کرده است.
سردار نقدی گفت: در اوج دشمنی ها پرشتاب ترین سرعت علمی جهان را کسب کردیم ذرات را شکافتیم و انرژی هسته ای بومی را راه انداختیم. پیشرفته ترین صنایع دفاعی، پیشرفت های علمی، پزشکی، امنیتی و قدرت نظامی را در پرتو ایستادگی کسب کرده ایم. عده ای می خواهند این دستاوردهای مقاومت را به نفع سازش مصادره کنند.
وی افزود: اگر امروز در دنیا اقتدار داریم به خاطر مقاومت است که نیروهای نظامی و شجاع ما در خلیج فارس یقه امریکایی ها را می گیرند. آن رزمندگانی که غریبانه در سوریه می جنگند و مقاومتی که در لبنان، فلسطین و عراق شکل گرفته همه این ها منشاء اقتدار ماست.
رئیس سازمان بسیج گفت: مجامع بسیج را باید جدی بگیریم و به عنوان یک کار تشریفاتی به آن نگاه نکنیم و از سال ۹۵ پیش بینی کردیم که بخشی از بودجه برنامه های بسیج در شهرستان ها را با مدیریت و تصمیم مجامع بسیج آنها واگذار کنیم.
وی در پایان اظهار داشت: مجمع باید به حوزه جغرافیایی خود مسلط باشد و مشکلات را احصاء و اولویت بندی کند و با صاحب نظران استان خود برنامه ریزی کند و هر یک را با توجه به ظرفیت های بسیج و سپاه بهره برداری تا مشکلات بر طرف شوند.
انتهای پیام/