نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: وقتی نایب امام زمان غُرید نیازی به حرف زدن روحانی نبود زیرا صحبت های ایشان تاثیری نداشت و با تکبر و غروری که در آل سلمان است فقظ نیاز به گوشه‌چشم حضرت آقا بود که بحمدالله حاصل شد.

به گزارش نسیم سرخس؛ منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز؛ با اشاره به واکنش نمایندگان مجلس به نسبت به سهل انگاری ظریف در فاجعه منا و استیضاح او عنوان کرد: بنده اطلاعی ندارم چون سخنگوی مجلس نیستم اما واکنش نمایندگان را باید در  عمل آنها دید.

وی افزود: مطمئنا این کار آقای ظریف منتقدانی دارد و کسی از ایشان و رفتارشان دفاع نخواهد کرد و ای‌کاش این کار را انجام نمیدادند.

حقیقت‌پور ادامه داد: بنده از تصمیم مجلس برای استیضاح اطلاع ندارم اما حرکت آقای ظریف اشتباه بوده و بهتر است ایشان قبل از طرح استیضاح از سوی مجلس برای عذرخواهی پیش قدم شده و تکرار نشود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: بنده در خصوص حواشی فاجعه منا و کم کاری مسئولان دولتی چیزی نمیگویم و به آن دامن نمیزنم و بهتر است دست به دست هم دهیم تا قربانیان منا را به سامان برسانیم.

وی گفت: وقتی نایب امام زمان غُرید نیازی به حرف زدن روحانی نبود زیرا صحبت های ایشان تاثیری نداشت و با تکبر و غروری که در آل سلمان است فقظ نیاز به گوشه‌چشم حضرت آقا بود که بحمدالله حاصل شد.

حقیقت‌پور مطرح کرد: حضرت آقا با یک تشر کوچک که فرمودند اگر بخواهیم برخورد کنیم سخت و خشن خواهد بود تمامی موارد حل شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اکنون بهتر است به بحث دشمنان بپردازیم و آن را مورد شماتت و سرزنش قرار دهیم

انتهای پیام/