طوفان جوانان حزب‌اللهی در فضای مجازی در حمایت از فلسطین/ ملت ایران پاسخ توهین به شهید سلیمانی را در انتخابات ۲۸ خرداد می‌دهند
طوفان جوانان حزب‌اللهی در فضای مجازی در حمایت از فلسطین/ ملت ایران پاسخ توهین به شهید سلیمانی را در انتخابات ۲۸ خرداد می‌دهند
حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه ملت ایران پاسخ توهین به شهید سلیمانی را در انتخابات ۲۸ خرداد می‌دهند، گفت: مردم ما با شرکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ و انتخاب فرد اصلح، اقتدار و عزت حاج قاسم را کامل می‌کنند و ریشه خیانت‌کاران و غرب پرستان را برای همیشه خواهند زد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه آزادی خواهان جهان با برخوردهای سازشکارانه نباید به اسرائیل اجازه جنایت بدهند، اظهار کرد: راه رهایی فلسطین از دست رژیم اشغالگر قدس، مذاکرات سیاسی با جنایتکاران قدس نیست و جنایت آن‌ها را بیشتر می‌کند.

امام‌جمعه سرخس افزود: صلاح و صلح جهان بسته به انقراض مستکبران است و تا سلطه‌طلبان بی‌فرهنگ در زمین باشند، مستضعفان به حقوق خود نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه مسئله قدس و فلسطین نه‌تنها یک مسئله اسلامی بلکه یک مسئله انسانی است، تصریح کرد: مسئله جنایت غاصبان وجدان هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: هر چه در این منطقه میخ اسرائیل در زمین بیشتر فرو برود، بدبختی دولت‌های اسلامی منفعل بیشتر می‌شود و ذلت‌ ملت این دولت‌ها را به دنبال دارد.

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین برای ما یک امر بنیادین و اعتقادی است، افزود: کسی که دنباله‌رو امام علی علیه‌السلام است، باید دشمن ظالم و یاور مظلومان باشد.

امام‌جمعه سرخس انقلاب اسلامی را دشمن درجه‌یک اسرائیل و یاور واقعی فلسطین دانست و تأکید کرد: در روز قدس ۱۴۰۰، پویش انتخابات فلسطین را کلید می‌زنیم تا سرنوشت مردم فلسطین توسط خود مردم فلسطین رقم بخورد.

وی با اشاره به طوفان جوانان حزب‌اللهی، غیرتمند و در خط اسلام و انقلاب در فضای مجازی در روز جهانی قدس بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس هرچند به خاطر شیوع کرونا امسال برگزار نشد، اما جوانان حزب‌اللهی، غیرتمند و در خط اسلام و انقلاب در فضای مجازی طوفان به پا کردند و حمایت خودشان را از فلسطین و انزجارشان را از جنایات رژیم جعلی صهیونیستی نشان دادند و یاد و نام شهدای فلسطین و سید شهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داشتند.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه شهید سلیمانی مورد مصاحبه غفلت و خیانت قرار گرفت، تصریح کرد: در این مصاحبه هم شاهد خطای فکری و هم شاهد خطای ابزاری بودیم و حرف قاتلان شهید سلیمانی و آمریکایی‌ها و حرف‌های دشمن‌شاد کن در این مصاحبه شنیده شد.

امام‌جمعه سرخس اضافه کرد: وزارت خارجه به مأموریت خودش در منطقه به‌خوبی عمل نکرد و این نیروی قدس بود که دیپلماسی غیرتمندانه و عزتمندانه را در میدان نشان داد.

وی تأکید کرد: اگر قدرت میدان نبود و به داد دیپلماسی نمی‌رسید، کمر دیپلماسی خم می‌شد؛ تا قدرت نباشد، استکبار و قلدران جواب سلام دیپلماسی را هم نمی‌دهند.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: دیپلماسی و میدان مکمل یکدیگر هستند و این میدان است که به دیپلماسی قدرت می‌دهد.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه ملت ایران پاسخ توهین به شهید سلیمانی را در انتخابات ۲۸ خرداد خواهند داد، گفت: مردم ما با شرکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب فرد اصلح، اقتدار و عزت حاج قاسم را کامل می‌کنند و ریشه خیانت‌کاران و غرب پرستان را برای همیشه خواهند زد.

انتهای پیام/