رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ باطن خود در دین‌ستیزی را نشان دادند، گفت: باید برای فتنه بزرگ مهیا شد و نباید گمان کرد دشمنان با این فتنه مردم را رها می‌‌کنند.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میزان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی طائب در همایش بزرگ بصیرت و نفوذ  که عصر امروز در مسجد امام سجاد(ع) کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ مردم را واکسینه کرده است، اظهار داشت: دشمن در راستای تحقق فتنه ۸۸ از هر اقدامی استفاده کرد تا این مهم به سرانجام برسد.
وی با تاکید بر اینکه تحریک مردم برای ریختن به خیابان‌ها، آتش زدن و برپا کردن آشوب از جمله اقداماتی بود که دشمن برای رسیدن به اهداف خود در سال ۸۸ استفاده کرد، افزود: اگر فردی اهل بیداری بود، متوجه می‌شد که آمریکا از سران فتنه حمایت می‌کند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ اگر قرار بود باطن خود را در دین‌ستیزی نشان دهند، موفق شدند، خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید خود را برای فتنه بزرگتر آماده کرد و نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای داشت.

وی تصریح کرد: به طور قطع و یقین فتنه در زمان آگاهی مردم در جامعه تحقق پیدا نمی‌کند و با توجه به فرمایش حضرت علی(ع) با ورود فتنه در جامعه مردم به اشتباه می‌افتند.

طائب با تاکید بر اینکه اگر مردم آگاه باشند به طور قطع فتنه در جامعه نمود پیدا نمی‌کند، اظهار داشت: هرگز در حالت هوشیاری و بیداری هجمه‌های دشمن و فتنه کارساز نیست.

وی با بیان اینکه باید برای فتنه بزرگ مهیا شد و نباید گمان کرد دشمنان با این فتنه مردم را رها می‌‌کنند، گفت: زمانی که فتنه ۸۸ طراحی شد پیوست آن را نیز طراحی کردند، فتنه بعدی جهانی است و تمام دنیا را درگیر خود می‌سازد.

وی با تاکید بر اینکه اگر بنا است به مردم دنیا در رابطه با فتنه بصیریت دهیم این مهم بیانگر آن است که فتنه‌ جهانی را پیش رو داریم، افزود: بر این اساس بیدار بودن و بیدارسازی باید سرلوحه کار قرار گیرد.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه برخی امروز مبحث شورای رهبری را مطرح کردند، خارج از نیت بیان این مهم باید گفت که شورای رهبری در هیچ جای دنیا مطرح نیست، اظهار داشت: در بحث شورای رهبری وجود اختلاف نظرها سبب بروز مشکلاتی می‌شود و بیان مطلب شورای رهبری حرفی بی منطق است.

طائب با اشاره به اینکه امروز آن چه بر ما واجب است، بصیرت دلی و درونی است، گفت: ستون فقرات انقلاب اسلامی ایران تکیه بر این جمله امام خمینی (ره) ” کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ” دارد.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) در آخرین پیام خود برای امام زمان (عج) طلب یاری کردند، افزود: دشمنان اسلام در سراسر جهان درصدد هستند امام زمان(عج) را از بین ببرند به همین سبب باید به نکات مذکور توجه ویژه‌ای داشت.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه هدف غایی و نهایی انقلاب اسلامی ایران سپردن پرچم انقلاب به دست حضرت ولی عصر(عج) است، گفت: برخی می‌گویند چرخیدن چرخ‌های سانتریفیوژها زمانی خوب است که مردم از زندگی خوب و مطلوبی برخوردار باشند اما باید به این نکته اذعان داشت بحث سانتریفیوژ برای ما قدرت محسوب می‌شود.

طائب با بیان اینکه طبق فرموده امام خمینی(ره) اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، تصریح کرد: اگر مبارزه با امریکا دقیق رعایت شود جوانان شهد پیروزی را خواهند چشید.

وی با اشاره به اینکه هر کشوری قصد مبارزه با اسرائیل را داشته باشد مورد حمایت ما واقع می‌شود، افزود: اگر خط مقدم ما در سوریه گرفته می‌شد، مشکلاتی را شاهد می‌شدیم و باید گفت دشمن نیروئی غیر از نیرو فعلی در سوریه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مساله حیاتی این است که پرچم انقلاب را به دست حضرت ولی عصر(عج) برسانیم، خاطرنشان کرد: باید نسبت به مساله نفوذ نیز توجه داشت، دشمن درصدد است ذائقه مردم را تغییر دهد، نباید در زمین دشمن بازی کرد.

طائب با تاکید بر اینکه یمن آزمایشگاه بزرگی برای دین ما محسوب می‌شود و باید گفت وای به حال افرادی که اجازه ندادند کشتی دارو و غذا به مردم این کشور منتقل شود، افزود: دنیا بار سنگینی است که بر دوش مقام معظم رهبری گذاشته شده و باید از رهنمودهای ایشان به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام/م