شکست سنگین ائتلاف اصلاح‌طلبان در پایتخت معنوی ایران/ پیروزی قاطع اصولگرایان با اختلاف رأی معنادار
شکست سنگین ائتلاف اصلاح‌طلبان در پایتخت معنوی ایران/ پیروزی قاطع اصولگرایان با اختلاف رأی معنادار
طبق آمار غیر رسمی منتشر شده، جریان اصولگرایی در مشهد به‌طور کامل و با اختلاف معنادار نسبت به جریان اصلاحات در صدر آراء مردم قرار دارد و ائتلاف اصلاح طلبان از شکست سنگین در دومین شهر بزرگ ایران شوکه شده‌اند.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از صبح توس، طبق آمار غیر رسمی منتشر شده، جریان اصولگرایی در مشهد به‌طور کامل و با اختلاف معنادار نسبت به جریان اصلاحات در صدر آراء مردم قرار دارد و ائتلاف اصلاح طلبان از شکست سنگین در دومین شهر بزرگ ایران شوکه شده‌اند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ائتلاف اصول‌گرایان در مشهد شامل امیرحسین قاضی‌زاده با  ۳۷۸ هزار رأی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر با ۳۷۵ هزار رأی، حجت‌الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی با ۳۵۳ هزار رأی، رضا شیران خراسانی با ۳۴۱ هزار رأی و جواد کریمی قدوسی با ۳۱۹ هزار رأی به‌عنوان نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی انتخاب‌شده‌اند و حسین امینی سر لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان ۲۴۹ هزار رأی در مشهد از ورود به مجلس بازمانده است.

 

این نتیجه نشان می‌دهد برخلاف موج‌سواری برخی جریانات، رأی شهرستان‌ها به لحاظ فراگیر بسیار مهم تر از نتایج شهر تهران است و مشهد نمونه یکی از شهرهایی است که اصولگرایان در آن پیروز قاطع انتخابات شده‌اند، حضور بیش از ۶۰ درصدی نمایندگان اصولگرا در مجلس دهم از سراسر کشور نیز مؤید همین موضوع است.

 

گفتنی است فرمانداری مشهد پس از ۳۶ساعت در اقدامی کم سابقه با وجود برخی شواهد و قرائن هنوز اقدام به انتشار نتایج قطعی انتخابات نکرده است.

انتهای پیام/