شناسایی پیکر شهید «عیسی زهی» از طریق آزمایشات DNA/ پیکر مطهر شهید در سرخس تشییع و خاکسپاری می شود
شناسایی پیکر شهید «عیسی زهی» از طریق آزمایشات DNA/ پیکر مطهر شهید در سرخس تشییع و خاکسپاری می شود
مدیر امور ایثارگران قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش با اشاره به شناسایی پیکر مطهر شهید «حسن عیسی زهی» گفت: این شهید در سال 65 در منطقه سومار در عملیات کربلای 6 مفقود الاثر شده که پس از تفحص با آزمایشات DNA شناسایی شده است.

احمد خزایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، درباره تفحص و شناسایی پیکر مطهر شهید «حسن عیسی زهی»، اظهار کرد: این شهید سرباز جمعی لشکر ۸۸ زرهی زاهدان بوده و در سال ۶۵ در منطقه سومار (یکی از شهرهای شهرستان قصر شیرین) در عملیات کربلای ۶ مفقود الاثر شده که پس از تفحص با آزمایشات DNA شناسایی شده است.

 

مدیر امور ایثارگران قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش افزود: پیکر این شهید به همراه ۹ شهید دیگر ساعتی پیش از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد وارد مشهد مقدس شد.

 

خزایی بیان کرد: مراسم وداع با این شهدا شب جمعه در حرم مطهر رضوی برگزار می شود و پس از آن در صبح روز جمعه پیکر مطهر این شهدا از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی بر روی دستان مردم شهید پرور مشهد تشییع می شود.

 

وی عنوان کرد: پیکر شهید «حسن عیسی زهی» پس از تشییع در مشهد، ظهر جمعه در اختیار خانواده شهید قرار می گیرد تا برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان سرخس منتقل شود.

 

به گزارش نسیم سرخس، با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها احتمالا پیکر مطهر شهید «حسن عیسی زهی» در روز یکشنبه ۳۰ دی ماه در شهرستان سرخس تشییع و خاکسپاری شود.

 

جزئیات بیشتر مراسم تشییع و خاکسپاری در خبرهای تکمیلی منتشر می شود.

انتهای پیام/ع