شایعه حمایت سپاه و بسیج سرخس از کاندیدای خاص تکذیب شد
شایعه حمایت سپاه و بسیج سرخس از کاندیدای خاص تکذیب شد
روابط عمومی سپاه ناحیه سرخس با صدور بیانیه ای رسمی، شایعه حمایت سپاه و بسیج از کاندیدایی خاص در شهرستان سرخس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 «انتخاب درست» یک وظیفه و یک حق الناس به‌عهده مردم ایران است.
مقام معظم رهبری

حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره کننده ملت ایران در پای صندوق های رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حماسه دیگری را رقم خواهد زد و برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی ایران می افزاید.
بی تردید لبیک رسای ملت به ولی فقیه زمان و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی؛ به رغم تلاش‌های وسیع امپراتوری رسانه‌ای غربی ـ صهیونیستی برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات، می تواند باردیگر اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی را به جبهه معاندین نظام دیکته کرده و پیام قاطع و معنادار خود را به فضای یأس آلود اردوگاه فتنه گران منتقل نماید و به فضل خدا روز به روز بر اعتبار و ارزش های این نظام مقدس افزوده خواهد شد، که البته مهمترین نقش را در ابتر ماندن تلاش های دشمنان، بصیرت و آگاهی مردم و شناسایی دقیق جریان های منحرف و بعضا غافل داخلی دارد.

 

در پایان ضمن دعوت از حضور گسترده مردم شریف شهرستان سرخس به پای صندوق های رأی خاطرنشان می گردد که در آستانه انتخابات، متاسفانه شاهد بروز برخی بی اخلاقی ها، تخریب ها و سوء استفاده از نام سپاه و بسیج از سوی برخی اشخاص در شهرستان می باشیم که حقیقت اعمال آنها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

 

لذا تأکید می گردد سپاه پاسداران و بسیج شهرستان سرخس از هیچ نامزدی حمایت نمی کند و هیچ یک از نامزدهای محترم حق سوء استفاده از موقعیت سپاه و بسیج شهرستان را ندارند و شایعات مبنی بر حمایت سپاه و بسیج از کاندیداهای محترم را به شدت تکذیب و طبق قانون پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/