سپاه در محرومیت‌زدایی از سرخس پیشتاز است
سپاه در محرومیت‌زدایی از سرخس پیشتاز است
امام جمعه سرخس گفت: این روزها ۸۵۰ جهادگر بسیجی در قالب‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و پزشکی به مردم شهرستان سرخس ارائه خدمت می‌کنند؛ جوانانی از تهران و شهرهای مختلف کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم سرخس هستند و ۲۰ میلیارد تومان برای شهرستان خدمات آن‌ها آورده دارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سرخس در سال ۱۴۰۱ با تقدیر از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان سرخس اظهار کرد: از دیروز تا امروز حدود ۶۰ سری جهیزیه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح شهرستان سرخس توزیع شده است.

امام جمعه سرخس با اشاره به حضور گروه‌های مختلف جهادی بسیج در شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: این روزها حدود ۸۵۰ نفر جهادگر بسیجی نیز در قالب‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و پزشکی به مردم شهرستان سرخس ارائه خدمت می‌کنند؛ جوانانی از تهران و شهرهای مختلف کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم سرخس هستند و ۲۰ میلیارد تومان برای شهرستان خدمات آن‌ها آورده دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها و به‌ویژه در محرومیت‌زدایی پیشتاز است و مردم شهرستان سرخس نیز از خدمات این نهاد انقلابی بهره‌مند هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بهترین ظرفیت‌های وحدت را در شهرستان سرخس داریم، گفت: اخیرا صلح‌وسازشی در شهرستان داشتیم و خانواده‌ای از قاتل پدرشان گذشتند و او را مورد بخشش قرار دادند؛ قطعا باید عفو کنیم تا خدا هم ما را مورد عفو خود قرار دهد؛ صحنه‌های زیبایی در روزهای آخر سال در شهرستان سرخس خلق شد که از تریبون نماز جمعه از اولیای دم کمال تقدیر را داریم.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به توافق ایران و عربستان بیان کرد: از این توافق قطعا سه کشور چین، ایران و عربستان سود می‌برند؛ یکی از اقدامات فعال دولت سیزدهم، دیپلماسی سیاسی است و اگر طرف مقابل ما به تمام توافق عمل کند، توافق خوبی بوده و به نفع اقتصاد ما است.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: در این توافق اسرائیل و آمریکای فلک‌زده و مزدوران داخلی آن‌ها شکست خوردند و روسیاهی برای زغال ماند؛ اوضاع رژیم صهیونیستی روبه افول است و سقوط این رژیم جعلی را به‌زودی جشن می‌‌گیریم.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن دو بهار طبیعت و بهار فطرت هستیم، اظهار کرد: ماه رمضان ربیع قرآن و بهار بشریت امام زمان(عج) است.

امام جمعه سرخس افزود: امسال مراسم محوری جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مسجد ا امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود؛ از هفته‌های بعد هم نمازجمعه‌های ما قرآنی است و محور نمازجمعه‌ قرآن است.

وی در پایان عنوان کرد: ستاد نماز جمعه شهرستان سرخس در بخش سوژه‌های جذاب جشنواره رسانه‌ای پژواک ۱۲ جزو ۸ نماز جمعه برتر شد؛ همچنین در سال گذشته هم نماز جمعه سرخس جزو ۲۶ شهرستان در فعالیت‌های فرهنگی شد.

انتهای پیام/