یم فوتبال سپاهان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا حریف اماراتی را شکست داد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درفصل جدید و از گروه اول این مسابقات از ساعت ۱۸:۳۰ امروز تیم‌های سپاهان ایران و النصر امارات در حضور حدود ۵۷۵۰ هوادار (با اعلام بلندگوی ورزشگاه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی سپاهان که به شیمبا معروف است در دقیقه ۱۳ این دیدار با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه حریف اماراتی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر شود.

پریرا همچنین در دقیقه ۵۱ نیز با ضربه سر گل دوم سپاهان را به ثمر رساند تا زردپوشان اصفهانی گام اول را در آسیا محکم بردارند.

در نیمه اول این دیدار توپ و میدان بیشتر در اختیار سپاهان بود و این تیم علاوه بر گلی که به ثمر رساند، فرصت‌های مناسب دیگری نیز برای گلزنی داشت که این فرصت‌ها بعضاً با بی‌دقتی مهاجمان سپاهان از جمله فاضلی و خلعتبری از دست رفت.

در نیمه دوم نیز سپاهان فشار بیشتری را روی دروازه حریف آورد که در این نیمه نیز سهم سپاهان فقط یک گل بود و در این نیمه هم این تیم در چند صحنه فرصت‌سوزی کرده تا بازی با همان ۲ گل به پایان برسد.

بالیا پریدا داور سریلانکایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. وی به طارق احمد از النصر و پریرا از سپاهان کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این پیروزی با ۳ امتیاز با توجه به تساوی در دیگر دیدار این گروه بین الاتحاد و لکوموتیو در پایان روز اول این گروه، صدرنشین شود.

ترکیب سپاهان:

شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، عبدالله کرمی، سعید قائدی‌فر، وریا غفوری(۹۱- محمد علی احمدی)، فوضیل موسی‌اف، علی کریمی، سنیاد ایبریچیچ (۷۴ – جهان عالیان)، محمدرضا خلعتبری (۸۵ – حبیب گردانی)، حسین فاضلی و لوسیانو پریرا
سرمربی: ایگور استیماچ

انتهای پیام/