شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
پ
  • شناسه : 44239
  • 10 فروردین 1401 - 23:50
  • ۰ دیدگاه
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به سرخس؛

سرخس کانون وحدت، تعالی، رشد، سازندگی و انقلابی‌گری است/ حل مشکلات ایثارگران باید در صدر مسائل کشور باشد

سرخس کانون وحدت، تعالی، رشد، سازندگی و انقلابی‌گری است/ حل مشکلات ایثارگران باید در صدر مسائل کشور باشد
سرخس کانون وحدت، تعالی، رشد، سازندگی و انقلابی‌گری است/ حل مشکلات ایثارگران باید در صدر مسائل کشور باشد
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان سرخس گفت: حل مشکلات ایثارگران به درستی باید در صدر مسائل کشور باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان سرخس در جمع نخبگان و اقشار مختلف مردم این شهرستان در فرهنگسرای امام رضا(ع) اظهار کرد: بنده حامل سلام گرم و صمیمانه رئیس جمهور محترم به مردم بزرگ، متمدن با تمدنی قدیمی و سترگ هستم.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: سرخس کانون وحدت، تعالی، رشد، سازندگی و انقلابی‌گری است.

وی افزود: مطالب و مشکلات زیادی درباره سرخس بیان شده است که برخی مکتوب بود و برخی به صورت شفاهی بیان شد که این موضوعات به صورت مکتوب و شفاهی به آقای رئیس جمهور منتقل می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: حل مشکلات سرخس مربوط به وزارت‌خانه‌های مختلف است که دسته‌بندی می‌کنیم و به وزارتخانه‌ها داده می‌شود، فردا نیز در شورای اداری استان پیرامون مشکلات سرخس حتما صحبت خواهم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: بنده افتخار دارم که خادم شهدا و ایثارگران هستم، حل مسائل ایثارگران به درستی باید در صدر مسائل کشور باشد.

حجت الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس نیز در این جلسه گفت: مردم سرخس مردم ولایی و در خط انقلاب و محروم و مظلوم هستند.

امام جمعه سرخس بیان کرد: اگر در دولت‌های قبلی عزم جدی برای حل مشکلات بود ما اینقدر مشکلات نداشتیم و با روی کار آمدن دولت مردمی، امید مردم زنده شده است برای حل مشکلات، هر چند مشکلات یک شبه به وجود نیامدند که یک شبه حل شوند اما امید مردم این است که مشکلات به سمت حل شدن پیش برود.

وی در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای سرخس انتظار نمی‌رود سرخس چنین مشکلاتی داشته باشد و ما می‌خواهیم که شما به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از مشکلات سرخس فراموش نکنید و این مشکلات را به اطلاع رئیس جمهور برسانید.

انتهای پیام/

مشارکت بی‌نظیر مردم سرخس در پویش «نذر کاشی حرم» 13 فروردین 1403

مشارکت بی‌نظیر مردم سرخس در پویش «نذر کاشی حرم»

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان سرخس گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار شهرستان سرخس با مشارکت بی‌نظیر خود در طرح معنوی «نذر کاشی حرم»، تاکنون هزینه ۳۰۰ کاشی متبرک صحن حضرت زینب (س) را اهدا کردند.

آب‌های مرزی در سرخس مهار شد 23 اسفند 1402

آب‌های مرزی در سرخس مهار شد

فرماندار سرخس گفت: در پی هشدارهای سطح نارنجی که از حوزه استانداری به فرمانداری شهرستان سرخس درباره وقوع سیلاب ابلاغ شد، با تدبیر به‌موقع ستاد بحران این شهرستان، هدایت سیلاب‌های منطقه خانگیران انجام و از خروج آب‌های مرزی جلوگیری شد.

حضور حماسی مردم سرخس در انتخابات معنادار است 11 اسفند 1402

حضور حماسی مردم سرخس در انتخابات معنادار است

فرماندار سرخس گفت: حضور حماسی مردم شهرستان سرخس در انتخابات معنادار بوده و این حضور و آرای مردم پشتوانه دولت برای خدمت مضاعف است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.