سرباز وظیفه‌ای که با مدرک دکترا جانباز ۹۹% است+عکس
سرباز وظیفه‌ای که با مدرک دکترا جانباز ۹۹% است+عکس
ستوان‌دوم ابوالفضل خالق بابکی از پرسنل وظیفه پلیس راه باغین استان کرمان که در حین خدمت و کنترل خودروهای ترددی در سطح محور با یک‌دستگاه سواری تصادف و راننده در حالی متواری شد که وی بر اثر این تصادف به شدت مجروح و به مقام جانبازی نائل شد.
به گزارش نسیم سرخس به نقل از فارس، ستوان‌دوم وظیفه ابوالفضل خالق بابکی فرزند منصور متولد ۶ مرداد۱۳۶۴ در خانواده ای فرهنگی در شهر بابک کرمان چشم به جهان گشود و پدر و مادر وی هر دو معلم هستند.

سرباز وظیفه‌ای که با مدرک دکترا جانباز ۹۹% است+عکس

جانباز خالق بابکی در سال ۸۹ موفق به کسب مدرک لیسانس رشته بیوتکنولوژی از دانشگاه شهید باهنر کرمان شده و سپس در تیرماه سال ۸۹ به خدمت مقدس سربازی اعزام گردیده و پس از اتمام دوره آموزشی مجدد در مقطع کارشناسی ارشد رشته بیوتکنولوژی ( اصلاح نباتات) در دانشگاه ملی زابل پذیرفته شده است.

و پس از اتمام دوره ارشد با معدل ۱۹٫۹۰ به عنوان استعدادهای درخشان شناخته شده و در همان دانشگاه ملی زابل به عنوان دانشجوی دکترا پذیرفته شده بودند که ایشان تصمیم به ادامه خدمت مقدس سربازی داشته که با توجه به اتمام مراحل آموزشی به عنوان افسر وظیفه به پلیس راه باغین جهت خدمت معرفی می شود.

روز حادثه مورخه ۱۶ دی ماه ۱۳۹۱ این سرباز وظیفه شناس در حال ثبت سرعت خودروهای متخلف در جاده بردسیر به سیرجان بوده که ناگهان یکدستگاه سواری با ایشان برخورد و راننده متواری گشته و افسر وظیفه شناس به سختی مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به حالت کما می رود.
در حال حاضر ایشان از ناحیه مغزی دچار آسیب دیدگی شدیدی شدند و هم اکنون زندگی نباتی دارد.

 انتهای پیام/