زمان مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت سرخس مشخص شد
زمان مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت سرخس مشخص شد
سرپرست فرمانداری سرخس از مشخص شدن زمان مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت خبر داد و گفت: مصاحبه‌ها در مدت سه روز و در دو بخش عمومی و اختصاصی انجام می‌شود.

حسن نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به سفر چند روز گذشته خود به تهران برای پیگیری موضوع و همچنین پیگیری‌های مختلف انجام شده از سوی فرمانداری، نماینده مجلس و بهداشت و درمان نفت شمال شرق گفت: مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس از روز شنبه ۱۲ شهریور ماه در دو بخش عمومی و اختصاصی طی سه روز انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری سرخس افزود: تمهیدات لازم در خصوص نحوه مصاحبه، سطح مصاحبه و رعایت عدالت جمع‌بندی شده و درهفته آینده به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسد.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم در مدت حدود یک ماه از زمان شروع مصاحبه پذیرفته‌شدگان نهایی جذب و به‌کارگیری شوند و خدمات بیمارستانی برای مردم شریف شهرستان سرخس انجام شود.

نوری‌زاده با اشاره به پیگیری و درخواست مبلغ ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت تکمیل و تجهیز بیمارستان غدیر عنوان کرد: این درخواست به شرکت ملی گاز و مهندس چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مطرح شد و خوشبختانه به تصویب رسید که دستورات مربوط به آن نیز ابلاغ شد.

سرپرست فرمانداری سرخس در باره مجوز پرداخت دستمزد و حقوق پیمان جذب نیروی انسانی اظهار کرد: برای این موضوع در روز سه‌شنبه هفته آینده در شورای سیاست‌گذاری وزارت نفت برای تعیین سهم هر کدام از شرکت‌های نفت و گاز تصمیم‌گیری و ابلاغ می‌شود.

وی درباره صدور پروانه بیمارستان غدیر نیز تصریح کرد: نقشه و پایان کار بیمارستان غدیر نفت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شده است که بعد از بازدید از آزمایشگاه و چند بخش دیگر، مورد تایید قرار گرفته است.

نوری‌زاده افزود: فقط در خصوص یک بخش نکاتی وجود دارد که به‌‌زودی بعد از رفع معایب و هماهنگی با دانشگاه پروانه بیمارستان غدیر نفت طبق هماهنگی انجام شده صادر می‌شود.

سرپرست فرمانداری سرخس در پایان بیان کرد: در فرآیند به سرانجام رسیدن راه‌اندازی بیمارستان غدیر افراد و بخش‌های مختلفی از جمله فرمانداری سرخس، نماینده مجلس، دادستانی سرخس و بهداشت و درمان شمال شرق نقش داشتند.

انتهای پیام/۴۰۰۴

خبرنگار: احسان بابائی

  • نویسنده : احسان بابائی