رژیم جعلی اسرائیل ریشه در پروتکل صهیونیست دارد/ امنیت کشورمان مهم‌ترین مؤلفه برای بقای جمهوری اسلامی است
رژیم جعلی اسرائیل ریشه در پروتکل صهیونیست دارد/ امنیت کشورمان مهم‌ترین مؤلفه برای بقای جمهوری اسلامی است
نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی از اقدام به‌موقع و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مواضع گروه‌های تروریستی و تکفیری تقدیر کرد و گفت: امروز امنیت کشورمان مهم‌ترین مؤلفه برای بقای جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در مراسم راهپیمایی روز قدس سرخس تأکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس، امروز به‌عنوان یک نماد اقتدار ملی شناخته می‌شود.

 

سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سرخس بابیان اینکه حضرت امام(ره) رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یک غده سرطانی یاد می‌کردند، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی بر اساس یک پروتکل که اساس آن غارت، تجاوز و گسترش مسائل غیراخلاقی است، شکل گرفت.

 

وی تصریح کرد: فلسطینیان سال‌های سال نه خاک داشتند و نه سرزمین و در کشورهای عربی آواره بودند تا آن‌ها را به آمریکای جنوبی فرستادند و وقتی فلسطین از فلسطینیان خالی شد، از اقصی نقاط دنیا جمعیت آوردند تا این حکومت جعلی شکل گرفت.

 

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: امروز تیمی دست‌نشانده فلسطین را مدیریت می‌کند؛ تیمی که حتی اجازه رأی در سازمان ملل ندارد و در حقیقت این تیم دست‌نشانده ایجاد شد تا سروصداها بخوابد.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در تبیین حل موضوع فلسطین که باید کسانی که صاحب خاک و سرزمینشان هستند فرمودند که باید دولتی در فلسطین با رأی مردم شکل بگیرد و مردم فلسطین به سرزمین اصلی خود بازگردند.

 

وی بیان داشت: آنچه امروز با آن روبرو هستیم و از آن به‌عنوان یک غده سرطانی یاد می‌کنیم، رژیمی بر اساس پروتکل صهیونیست غارتگر و غاصب است.

 

قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: زمانی که این رژیم جعلی و غده سرطانی از دهه ۱۹۳۰ جایگاه خودش را تثبیت کرد، خاورمیانه محلی ناامن و محل تنازعات مختلف شد.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: جنگ در خاورمیانه بر منابع نفتی و دیگر ظرفیت‌ها است اما این درگیری‌ها ربطی صرف به منابع انرژی ندارد و دلیل اصلی آن وجود یک غده سرطانی در منطقه است.

 

وی اضافه کرد: جعلی سازی، ساخت گروه‌های تروریستی و جعلی و اقدام‌های تروریستی به نام مسلمانان با ساخت گروه تروریستی داعش، ازجمله اقدامات این غده سرطانی در منطقه است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دین اسلام دین ترور و تجاوز نیست، اظهار داشت: جریان و گروهک تروریستی داعش به‌هیچ‌عنوان گروه اسلامی و دینی نیست و اقدامات این غده سرطانی را عین جنایت و تجاوز می‌دانیم.

 

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: اسرائیل، محصول یک تفکر جعلی است که ریشه در پروتکل صهیونیست دارد؛ جریانی که مبانی آن قتل و جنایت، ترور و تجاوز است و همین جریان در پشت شیوخ و امرای عربستان سعودی نیز وجود دارد.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی به اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مواضع داعش در دیرالزور سوریه اشاره کرد و بیان داشت: در پاسخ کوبنده‌ای که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضع داعش وارد کرد که به نظر ما این پاسخ می‌توانست خیلی سخت‌تر باشد و این‌یک پاسخ نرم بود، در همین موشک‌باران وقتی موشک‌ها به مواضع داعش اصابت کرد و جمعی از فرماندهان این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند، اولین واکنش را نتانیاهو اعلام کرد که ایران ما را تهدید نکند و این نشان می‌دهد که این گروهک‌ها مستقیم به اسرائیل وصل هستند و از او دستور می‌گیرند.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جنایت‌های گروه‌های تروریستی از طرف تمامی مردم و علمای شیعه و سنی ایران اسلامی محکوم است، افزود: اقدامات و جنایت‌های این گروه‌های تروریستی امروز موجب گسترش اسلام هراسی در اقصی نقاط دنیا شده است؛ گروه‌هایی که نام اسلام امروز جنایت و تجاوز می‌کنند.

 

قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر اینکه زوال و نابودی گروه‌های تروریستی نزدیک است، اظهار داشت: داعش و آل سعود دو سر لبه صهیونیست هستند که در تقابل با جمهوری اسلامی امروز توطئه می‌کنند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از اقدام به‌موقع و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مواضع گروه‌های تروریستی و تکفیری تقدیر کرد و افزود: امروز امنیت کشورمان مهم‌ترین مؤلفه برای بقای جمهوری اسلامی است.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور مردم درصحنه‌های انقلاب و برهه‌های حساس، قطعاً تضمین‌کننده امنیت کشور است و در حقیقت این راهپیمایی‌ها صیانت از کشور و امنیت و دفاع از خودمان است.

 

قاضی‌زاده هاشمی بیان داشت: دشمنان ما زمانی چشم طمع به جمهوری اسلامی خواهند داشت که اختلاف و دوگانگی در کشور وجود داشته باشد و اگر این اختلاف شکل بگیرد، ویروس‌ها نفوذ می‌کنند، بنابراین این راهپیمایی‌ها برای خروج ویروس‌ها از بدنه فکری و سیاسی کشور است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه به حضور حماسی مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی در ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و افزود: این حضور نشانه بصیرت مردم ایران اسلامی در عرصه انتخابات و لحظه شناسی آنان بود.

 

وی در پایان تصریح کرد: آنچه در انتخابات اخیر رخ داد، نیازمند تحلیل است که مردم خواسته‌ها و مطالبات و نیازشان چه چیزهایی است و باید این مطالبات از طرف مسئولان درک و پیگیری شود.

انتهای پیام/