رقابت ۱۵۰۰ داوطلب کنکور سراسری در سرخس
رقابت ۱۵۰۰ داوطلب کنکور سراسری در سرخس
دادمحمدی گفت: از هشتم تا یازدهم تیرماه سال جاری، ۱۵۰۰ داوطلب کنکور سراسری در ۵ گروه آزمایشی در شهرستان سرخس با هم به رقابت می‌پردازند.

عباس دادمحمدی، مدیر آموزش و پرورش سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: از هشتم تا یازدهم تیرماه سال جاری، ۱۵۰۰ داوطلب کنکور سراسری در ۵ گروه آزمایشی در شهرستان سرخس با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: دیروز چهارشنبه هشتم تیرماه در رشته هنر در مجموع ۲۷۳ داوطلب با یکدیگر رقابت کردند که ۲۰۳ نفر آن‌ها خانم و ۷۰ نفر آقا بودند.

مدیر آموزش و پرورش سرخس بیان کرد: صبح امروز پنج‌شنبه نهم تیرماه در رشته‌های علوم‌ ریاضی در مجموعه ۷۸ داوطلب، ۱۵ خانم و ۶۳ آقا و علوم‌ انسانی در مجموع ۵۶۴ داوطلب که ۳۳۷ نفر آن‌ها خانم و ۲۰۹ نفر آقا بودند، به رقابت با یکدیگر پرداختند.

دادمحمدی عنوان کرد: همچنین صبح جمعه ۱۰ تیرماه در رشته علوم تجربی در مجموع ۳۴۰ داوطلب با یکدیگر رقابت می‌کنند که ۲۳۶ نفر آن‌ها خانم و ۱۰۴ نفر دیگر آقا هستند.

وی خاطرنشان کرد: صبح شنبه یازدهم تیرماه نیز در رشته زبان‌های خارجه ۲۶۳ داوطلب که ۱۷۳ نفر آن‌ها خانم و ۹۰ نفر هم آقا هستند، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش سرخس تصریح کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت آزمون سراسری کنکور علاوه بر آمادگی علمی، آرامش روحی و روانی، جَوّ خانوادگی آرام و بی‌تنش، تغذیه مناسب و خواب کافی و در نهایت توکل به خداوند از عواملی هستند که باید برای گرفتن نتیجه بهتر موردتوجه داوطلبان و خانواده‌های آنان قرار گیرد.

دادمحمدی در پایان گفت: دبیرستان ۱۵ خرداد برای حوزه امتحانی خواهران و دبیرستان شهید مهاجر برای حوزه امتحانی برادران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/