رسیدگی به ۲۵۶ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی سرخس
رسیدگی به ۲۵۶ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی سرخس
رئیس اداره تعزیرات حکومتی سرخس از رسیدگی به 256 فقره پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

محمد مظفری نژاد در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری اداره تعزیرات حکومتی سرخس در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز به ۲۵۶ پرونده رسیدگی کرده است.

رئیس اداره و شعبه اول تعزیرات حکومتی سرخس افزود: متوسط محکومیت صادر شده در آراء حوزه کالا و خدمات بیش از ۵ میلیون ریال، در حوزه قاچاق کالا و ارز بیش از ۲۳۰ میلیون ریال و در حوزه بهداشت و درمان بیش از ۲ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به نظارت این اداره بر بازار و کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: پس از افزایش بهای بنزین و از طرفی ابلاغ نرخ نامه‌های جدید نانوایی‌های دولتی و آزادپز، تعزیرات حکومتی سرخس با هماهنگی اداره صمت و اتاق اصناف نسبت به برگزاری گشت مشترک اقدام کرد و این گشت‌ها همچنان تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

مظفری نژاد بیان کرد: در این بازه زمانی یک واحد صنفی نانوایی آزادپز به اتهام عرضه خارج از شبکه آرد یارانه‌ای محکوم به پرداخت یک میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

رئیس اداره و شعبه اول تعزیرات حکومتی سرخس در پایان تأکید کرد: از شهروندان محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب و احتکار مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اداره صمت و ۳۴۵۲۲۱۲۰ واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش کنند.

انتهای پیام/