به همت خود جوش جوانان مومن انقلابی، پویش مردمی نامه به رزمندگان مدافع حرم راه اندازی شد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری بسیج، از جمله کارهای ارزنده ی رسانه ای در دوران ۸  سال دفاع مقدس نامه نگاری آحاد مردم از دانش آموز، دانشجویان، کارمند و زنان خانه‎دار به رزمندگان بود که موجب سرور و شادمانی آنان درخط مقدم می شد.

براساس این سنّت ۸ ساله، جمعی از جوانان مومن انقلابی برآن شدند تا در حرکتی خودجوش پویش مردمی نامه به مدافعین حرم و جوانان عراق و سوریه راه اندازی کنند.

به گفته مسئولان طرح، هدف این پویش فضاسازی ارزش ها در جامعه و تقویت روحیه رزمندگان دلاور در جبهه ی مقاومت است که بی هیچ چشم داشتی، زندگی و حیات راحت و حتی همسر و فرزند خویش را به خدا سپرده و هزاران کیلومتر دور از وطن برای دفاع از امت اسلامی قیام نموده اند.

«نامه ای به رزمندگان» وی‍ژه ی کلیه اقشار و آحاد جامعه است که می توانند چند کلامی را درقالب یک برگ خطاب به مدافعین حرم نگاشته و به دبیرخانه ی این پویش بفرستند تا نامه ها از مراجع ذیربط به دست رزمندگان مقاومت ارسال گردد.

جبهه جهادی منتظران خورشید که بانی این طرح مردمی است رایانامه های (ایمیل)

JebheJahadi@gmail.com و  JebheJahadi@yahoo.com  یا نمابر    (۰۲۱) ۴۳۸۵۰۱۷۸و شماره  ۰۹۱۹۰۲۷۴۷۵۷  را برای ارسال در تلگرام اعلام نموده است.

گفتنی است چهره هایی نظیر حاج محسن طاهری، حامد زمانی، علیرضا قزوه و …. نامه ی خود را تحویل دبیرخانه ی پویش داده اند که به زودی منتشر می گردد.

انتهای پیام/م