راهبرد دشمن در پسا آشوب‌ها محاصره دیپلماتیک ایران است
راهبرد دشمن در پسا آشوب‌ها محاصره دیپلماتیک ایران است
امام جمعه سرخس گفت: در پسا آشوب‌ها یکی از راهبردهایی که دشمن دنبال می‌کند، محاصره دیپلماتیک ایران است و می‌خواهند کانال‌های دیپلماتیک را به روی کشور ما ببندند و بازوی نظامی ایران را قطع و ایران را در صحنه بین‌المللی منزوی کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه دو محاسبه غلط و درست در جهان داریم و این دو مدام در تقابل با هم هستند، اظهار کرد: محاسبه غلط رسانه دارد و به انواع امکانات مادی مجهز است، اما در محاسباتش چون خدا، ایمان به خدا و اعتماد به نصرت الهی را ندارد، شکست می‌خورد.

امام جمعه سرخس افزود: ملت ایران چون خدا، نصرت الهی و امداد حضرت زهرا(س) و امام زمان(عج) را دارند، دشمنان در مقابله با ملت ما در محاسباتشان همیشه اشتباه می‌کنند.

وی تصریح کرد: در پسا آشوب‌ها یکی از راهبردهایی که دشمن دنبال می‌کند، محاصره دیپلماتیک ایران است و می‌خواهند کانال‌های دیپلماتیک را به روی کشور ما ببندند و بازوی نظامی ایران را قطع و ایران را در صحنه بین‌المللی منزوی کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: ملت ایران اعتمادشان به نصرت الهی است و اگر همه دشمن‌ دست‌به‌دست هم بدهند و بخواهند این حرم را از بین ببرند، به لطف خدا و مدد امام زمان(عج) نمی‌توانند به هدفشان برسند.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به گنده‌گویی صهیونیست‌ها علیه ایران اسلامی بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی به‌دنبال نابودی سریع‌تر خود است؛ رژیم صهیونیستی اگر غلطی بکند، از صحنه جهان هستی توسط ظرفیت نظامی ایران محو می‌شود؛ کشور و ملت امام حسین(ع) و امام زمان(عج) خودش را برای آخرین عملیات، یعنی عملیات بیت‌المقدس آماده می‌کند.

امام جمعه سرخس با اشاره به اینکه شهرستان سرخس هفته گذشته رکورد سرما را در کشور شکست، گفت: از تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان و ستاد بحران که در این سرمای شدید به مردم خدمت ارائه کردند، قدردانی داریم؛ امیدواریم این انسجام در شهرستان سرخس برای خدمت به مردم ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ماه رجب ظرفیت بسیار استثنایی دارد، بیان کرد: این ماه، ماه استغفار امت رسول الله است؛ سفره استغفار در ماه رجب پهن است و می‌توانیم بار آخرتمان را در این ماه ببندیم.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت استغفار، نماز شب، روزه و زیارت معصومین(ع) را در ماه رجب داریم و باید برنامه‌ریزی کنیم تا به ندای فرشته حق تعالی در این ماه پر خیر و برکت پاسخ بدهیم‌.

انتهای پیام/