راه‌اندازی جایگاه «سی.ان.جی دوم» سرخس به خان آخر رسید
راه‌اندازی جایگاه «سی.ان.جی دوم» سرخس به خان آخر رسید
رییس شورای اسلامی شهر سرخس گفت: پروژه ساخت جایگاه «سی.ان.جی دوم» شهر سرخس 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها مشکل باقی‌مانده برای راه‌اندازی جایگاه بحث برق آن است که با دریافت یک میلیارد تومان تسهیلات دولتی قابل حل است.

غلامرضا لالوی، رییس شورای اسلامی شهر سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم‌ سرخس، با اشاره به آخرین اقدامات درباره راه‌اندازی جایگاه دوم سی.ان.جی شهر سرخس گفت: پیگیری موضوع ساخت جایگاه سی.ان.جی دوم سرخس در شورای پنجم، شروع شد.

رییس شورای اسلامی شهر سرخس بیان کرد: بخشی از تاخیر به‌وجودآمده به دلیل تحویل زمین به پیمانکار بود که نیازمند تاییدیه محیط زیست و کمیسیون ماده ۵ بود.

لالوی افزود: پیمانکار در این پروژه ۱۴ میلیارد تومان هزینه کرده و حدود یک میلیارد تومان دیگر برای برق جایگاه نیاز است که با پیگیری‌هایی که انجام شده تسهیلاتی به پیمانکار اعطا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این هفته یا هفته آینده استقرار دستگاه‌های جایگاه را پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: حدود ۹۵ درصد از این پروژه انجام شده و تنها مشکل باقی‌مانده بحث برق جایگاه است که با دریافت یک میلیارد تومان تسهیلات دولتی قابل حل است.

رییس شورای اسلامی شهر سرخس در پایان اظهار کرد: مشکل گاز جایگاه نیز حدود یک ماه پیش برطرف شده و ابنیه و تجهیزات دیگر آن کامل شده است و تمام تلاش ما این است که با حل مشکل برق جایگاه دوم سی.ان.جی تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ش