راه‌اندازی ایستگاه فرستنده تلویزیونی دیجیتال در سرخس
راه‌اندازی ایستگاه فرستنده تلویزیونی دیجیتال در سرخس
در مراسمی ظهر امروز با حضور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی، امام‌جمعه، فرماندار، نماینده مردم شریف سرخس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، ایستگاه فرستنده تلویزیونی مجتمع مسکونی شهید مهاجر این شرکت در شهر سرخس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در مراسمی ظهر امروز با حضور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی، امام‌جمعه، فرماندار، نماینده مردم شریف سرخس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، ایستگاه فرستنده تلویزیونی مجتمع مسکونی شهید مهاجر این شرکت در شهر سرخس به بهره‌برداری رسید.

یحیی فیضی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان سرخس و دور بودن از ایستگاه فرستنده صداوسیما و مشکلات پوشش شبکه‌های صداوسیما، پروژه خرید، نصب و راه‌اندازی ایستگاه فرستنده تلویزیونی دیجیتال در دستور کار این پالایشگاه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مابین شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و صداوسیمای خراسان رضوی مبنی بر اختصاص فضای مناسب، دکل مخابراتی و تأمین برق پایدار و با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه فرستنده، تمامی خانواده‌های این شرکت ساکن در مجتمع‌های مسکونی، شهر سرخس و روستاهای پیرامون قابلیت دریافت شبکه‌های دیجیتال صداوسیما با کیفیت استاندارد را دارند.

فیضی اضافه کرد: زیرساخت‌ها به نحوی پیش‌بینی شده که در آینده نزدیک قابلیت توسعه و ارتقا را نیز داریم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس عنوان کرد: با اجرای این پروژه پوشش شبکه‌های صداوسیما در منطقه به ۱۰۰ درصد رسیده و نوسان و قطعی شبکه‌ها تلویزیونی که همواره از مشکلات مردم این شهرستان بوده برطرف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی می‌توانند با کانال‌یابی مجدد و انجام تنظیمات بر روی کانال‌های ۳۲ و ۳۸، تمامی شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال را با کیفیت مطلوب دریافت کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی