رأی ما به ولایت و کاندیدای انقلابی است/ باید کاندیدای اصلح انقلابی در تراز انقلاب اسلامی راهی مجلس کنیم/ رأی انقلابیون در انتخابات متحد شود
رأی ما به ولایت و کاندیدای انقلابی است/ باید کاندیدای اصلح انقلابی در تراز انقلاب اسلامی راهی مجلس کنیم/ رأی انقلابیون در انتخابات متحد شود
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه رأی ما به ولایت و کاندیدای انقلابی است، گفت: رأی انقلابیون در انتخابات باید متحد شود و کاندیدایی را به مجلس بفرستیم که انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در مراسم چهلمین روز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش که ظهر امروز در مسجد امام رضا علیه‌السلام سرخس برگزار شد با بیان اینکه سردار سلیمانی تبدیل به یک مکتب شده است، گفت: شخصیت شهید سلیمانی یک شخصیت مکتبی است یعنی چارچوبی از مفاهیم و ارزش‌ها که رسالت‌ها و اندیشه عمل فرد را تعیین می‌کند.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه نه‌تنها مکتب شهید سلیمانی بلکه پیکر آغشته به خونش برای ما ارزشمند است، گفت: پیکره‌ای از اندیشه و فرهنگ است که با این پیکره فرهنگی که تبدیل به مکتب شد، راه و روش را به ما نشان داد.

مشارکت سیاسی ما در انتخابات کم‌رنگ شود، خون شهدا جلوی ما را در قیامت می‌گیرد

وی با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم و لزوم مشارکت حداکثری در این انتخابات، گفت: اگر مشارکت سیاسی ما در انتخابات کم‌رنگ شود، خون شهدا جلوی ما را در قیامت می‌گیرد؛ هر رأی ما مانند رزمنده‌ای است که در خط مقدم مقابله با استکبار در حال مبارزه است.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه تبلیغ‌کننده حضور حداکثری در انتخابات باشیم، اظهار کرد: حال و هوای این روزهای ما حال و هوای عملیات‌های والفجر ۸ و فتح المبین است؛ نباید بخوابیم؛ نیروهای انقلاب باید ستاد داشته باشند و سنگر را خالی نکنند.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب و آن‌هایی که مکتب سلیمانی را قبول دارند باید برای انقلاب، نظام و ولایت بسوزند، گفت: در شهرستان سرخس، ما باید تبلیغ‌کننده باشیم تا همه در انتخابات شرکت کنند.

امام‌جمعه سرخس در بخش دیگری از سخنانش به شاخص‌های فرد اصلح اشاره کرد و با بیان اینکه مهم است چه کسی وارد مجلس شود، گفت: یکی از صحنه‌های غم‌بار وصیت‌نامه شهید سلیمانی این است که رهبر ما مظلوم و تنها است؛ سربازان ولایت باید سینه خود را در صحنه‌های مختلف سپر کنند و اعتقاد عملی به ولایت داشته باشیم.

باید کاندیدای اصلح انقلابی در تراز انقلاب اسلامی راهی مجلسی کنیم

حجت‌الاسلام بختیاری تأکید کرد: کاندیدای اصلح انقلابی در تراز انقلاب اسلامی راهی مجلسی کنیم که در رأس امور است زیرا اگر مجلس انقلابی شکل بگیرد بهترین بازو برای اهداف نظام اسلامی است.

وی افزود: کاندیدایی مؤمن، اگر کسی ایمان داشته باشد از کج روی ایمن می‌ماند؛ مشکل ما این است طرف به‌ظاهر انسان خوبی است اما عمق ایمانی ندارد و وقتی وارد مجلس شود سیل وسوسه‌ها که از اطراف می‌آید بنابراین فردی که ریشه ایمانی دارد راهی مجلس شود.

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: نباید احساسی وارد عرصه انتخابات شویم، اگر بخواهیم احساسی عمل کنیم شاید در صحنه کربلا نیز که لشکر یزید شلوغ بود به سمت لشکر یزید می‌رفتیم این یعنی نباید هر جا که شلوغ‌تر است رفت؛ متأسفانه برخی تابع جمع و احساسات هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: تابع احساسات نباشید بلکه تابع عقل و دین باشید، انتخاب ما باید انتخاب دقیقی باشد.

رأی انقلابیون در انتخابات متحد شود

وی با بیان اینکه در کنار ایمان و معنویت شاخصه دیگر انقلابی‌گری است، گفت: فردی که به مجلس می‌رود باید انقلابی باشد و دل به انقلاب داده باشد و با تمام وجود انقلاب را قبول داشته باشد؛ برخی ریشه‌های فکری را وقتی انسان بررسی می‌کند می‌بینیم به یک جاهایی ختم می‌شود که خیلی دل به انقلاب نمی‌دهند و انقلاب را در خیلی از مسائل قبول ندارند و دل به ولایت نمی‌دهند و ولایت را از دل قبول ندارند بنابراین مؤمن و انقلابی از شاخصه‌های انتخاب اصلح است.

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه آرا مختلف نشود، عنوان کرد: رأی انقلابیون در انتخابات باید متحد باشد که اگر مختلف باشد نتیجه نمی‌دهد و اگر نتیجه ندهد نتیجه برای انقلاب و نظام ندارد.

حجت‌الاسلام بختیاری تأکید کرد: سوابق خوب است اما مهم این است که الآن چه کار می‌کند، الآن در چه خط، جناح و حزبی است و چه کسانی از آن کاندیدا حمایت می‌کنند، آیا با ولایت هستند یا علیه ولایت هستند، با استکبارند یا علیه استکبارند؟

وی با بیان اینکه بازار گول زدن‌ها و فریب دادن‌ها و بردن افراد به این‌طرف و آن‌طرف داغ است، گفت: ان شاء الله انقلابیون با اتحاد و در خط ولایت برای رهبری یاور به مجلس بفرستید.

سرخس ما فدای انقلاب و فدای ولایت

امام‌جمعه سرخس عنوان کرد: اول باید به فکر نظام و انقلاب باشیم و بعد باید به فکر سرخس باشیم؛ این شعار ما است که «سرخس ما فدای انقلاب و فدای ولایت شود»؛ حواسمان باشد که عکس این مطلب را به شما القا نکنند.

حجت‌الاسلام بختیاری تأکید کرد: رأی ما رأی به ولایت و کاندیدای انقلابی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مؤلفه‌های مکتب شهید سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: در رأس مؤلفه‌های مکتب سلیمانی، اخلاص است؛ شهید سلیمانی بنده خدا بود و فقط برای خدا کار می‌کرد.

امام‌جمعه سرخس افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی عارف و عاشق بالله بود؛ کسی که عاشق خدا باشد شهادت را عین ملاقات با محبوبش می‌بیند؛ خدا هم او را بین‌المللی کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: شهید سلیمانی پایبند به شریعت بود و از باب تَعَبّد شریعت را قبول داشت؛ وقتی خدا و ولایت را شناختیم باید تسلیم خدمت او باشیم و چون پایبند به شریعت بود، شجاعت داشت و در دل خطر وارد می‌شد.

شهید سلیمانی باعث اثبات و تثبیت قدرت نرم انقلابی اسلامی شد

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی تدبیر مثال‌زدنی داشت؛ شجاعت و سیاست را با هم داشت؛ شهید سلیمانی یک رهبر به‌تمام‌معنای سیاسی و نظامی بر اساس اسلام سیاسی بود.

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه شهید سلیمانی باعث اثبات و تثبیت قدرت نرم انقلابی اسلامی شد، اظهار کرد: ایمان به خدای متعال و تکیه بر اندیشه اسلامی، بی‌اعتمادی مطلق به سلطه گران از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود؛ شهید سلیمانی قدرت نرم انقلاب اسلامی را به جبهه‌های نبرد علیه سلطه گران صادر کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری افزود: شهید سلیمانی موجب تکثیر و توسعه نرم‌افزار انقلاب اسلامی شد؛ در صحنه سیاسی نرم‌افزار انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی است که سردار با پای‌کار آوردن مردم در کشورهای جبهه مقاومت این نرم‌افزار را صادر کرد و بسیج مردمی و حلقه‌های مقاومت را تشکیل داد.

وی گفت: شهید سلیمانی در خدمت‌رسانی انسان را دسته‌بندی نکرد، بلکه بر اساس رحمانیت خدای متعال این خدمت را به بشریت کرد؛ انقلاب اسلامی ما برای تمام بشریت است و پرچم اسلام باید به تمام بشریت برسد.

امام‌جمعه سرخس در پایان بیان کرد: شهید سلیمانی عقیده داشت، هر انسانی که مورد ظلم واقع شده چه شیعه و سنی و حتی مسیحی باید حمایت شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس