دیدار روسای جمهور روسیه و ترکیه با رهبر معظم انقلاب نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
دیدار روسای جمهور روسیه و ترکیه با رهبر معظم انقلاب نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
امام جمعه سرخس گفت: دیدار روسای جمهور روسیه و ترکیه با رهبر معظم انقلاب نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار نسیم‌سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به دیدار روسای جمهور روسیه و ترکیه با رهبر معظم انقلاب، گفت: این دیدار نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که اقتدار آن نیز مرهون وجود ولی فقیه و رهبری رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه سرخس به عکس منتشر شده از دیدار پوتین با رهبر معظم انقلاب که در آن پوتین با دو دست، دست مقام معظم رهبری را گرفته است اشاره و عنوان کرد: پوتین این را فهمید که هر کسی رهبری را رها کرد سقوط کرد و دست رهبری را دو دستی گرفت و مطمئناً هر کسی این دست را گرفت به عزت می‌رسد؛ این را پوتین می‌فهمد ولی متاسفانه یک عده‌ای که سر سفره انقلاب بودند این را نمی‌فهمند و ریزش‌ها و رویش‌های آخرالزمانی عجیب است.

وی با بیان اینکه توصیه‌های رهبری به روسای جمهور روسیه و ترکیه با اقتدار بیان شد، گفت: مقام معظم رهبری به اردوغان تذکر دادند که حمله به شمال سوریه به نفع تروریست‌ها است و اردوغان باید بداند با حمله نظامی نمی‌تواند مشکل را حل کند و راه‌حل آن اقدام غیرنظامی است.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: آمریکا نیز باید از شرق فرات خارج شود، هیچ کسی نمی‌تواند مردم فلسطین را از حرکت علیه صهیونیست‌ها باز دارد.

امام جمعه سرخس افزود: مقام معظم رهبری به هر دو رییس جمهور روسیه و ترکیه تاکید کردند که سیاست‌ها و برنامه‌هایی که منجر به بسته شدن راه ایران و ارمنستان شود را قبول نداریم.

خطیب جمعه سرخس با اشاره به پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی گفت: خطبه‌های نماز جمعه که به جای دو رکعت است قول سدید است و باید کاملاً به خطبه‌ها گوش دهیم.

امام جمعه سرخس بیان کرد: هیچ قدمی در راه نماز جمعه برداشته نمی‌شود که آن بدن از آتش جهنم در امان است، اگر کسی بدون عذر سه هفته پشت سر هم در نماز جمعه شرکت نکند خداوند بر قلبش مُهر می‌زند و منافق است.

وی اظهار کرد: روز جمعه شیطان تمام لشکرش را می‌آورد و مانع شرکت در نماز جمعه می‌شود، نماز جمعه باعث اعتماد و امید جبهه حق و ناامیدی جبهه باطل می‌شود، نماز جمعه پایگاه معنویت، عبادت، سیاست و آگاهی ملت است و بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: اکنون به لطف خداوند بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور داریم.

امام جمعه سرخس با تبریک هفته بهزیستی بیان کرد: باید بیشتر به فکر مستمندان و زندانیان غیرعمد باشیم و تلاش کنیم کسانی که بر اثر حادثه زندانی شدند، آزاد شوند.

وی در پایان با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان، گفت: باید بدانیم که بود و نبود شورای نگهبان، بود و نبود نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ع