ساختمان ستادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق باید هرچه سریع‌تر از مشهد به شهرستان سرخس منتقل شود
ساختمان ستادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق باید هرچه سریع‌تر از مشهد به شهرستان سرخس منتقل شود
حجت‌الاسلام بختیاری تاکید کرد: ساختمان ستادی شرکت نفت و گاز شرق که مربوط به سرخس است در مشهد چه‌کار می‌کند؛ مطالبه مردم و کارکنان این شرکت است که با تمام ظرفیت این ستاد در شهرستان سرخس مستقر شود؛ از نماینده مردم سرخس در مجلس و فرماندار شهرستان می‌خواهیم برای استقرار این ستاد در سرخس هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام بدهند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به فرمایشات امام  راحل (ره) درباره توطئه‌های وهابیت و بهاییت علیه اسلام ناب محمدی اظهار کرد: امروز مراکز وهابیت و بهائیت به سرکردگی آمریکا و انگلیس خبیث و همراهی رژیم سعودی و صهیونیستی به کانون‌های فتنه و جاسوسی در جهان تبدیل شدند.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه بهائیت بازوی وهابیت است، افزود: امروز هم وهابیت خبیث و هم سعودی‌ها نقش کلیدی را در عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی دارند و وهابیت و بهائیت پیاده نظام رژیم صهیونیستی و بلای جان اسلام هستند و تمام اختلاف‌ها و تکفیرها در جهان اسلام مقصر آن تفکر وهابیت ساخته انگلیس خبیث است.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور بیان کرد: مردم ما باید همه چیز را باهم ببینیم؛ اگر کالایی سه برابر شده باید بدانیم در این رابطه برخی افراد خاص قصد انتقام از دولت مردمی را دارند و نه انتقاد؛ امروز باید تفکیک شود که برخی از بخش خصوصی‌ها که امروز عامل گرانی هستند چه کسی آن را تقویت کرده است؛ بخش خصوصی را تفکر دولت قبل به جان مردم انداخت.

وی اضافه کرد: در کنار این اتفاقات اخیر بی‌تقوایی است که این همه موفقیت دولت مردمی سیزدهم را نبینیم؛ عزتی که دولت انقلابی سیزدهم در دیپلماسی و اقداماتی که برای رفع تحریم‌ها دارد و بدون خلق پول بدهی‌های کلان دولت قبل را تسویه کرد، این‌ها را هم ببینیم؛ بنابراین این خیانت است که مردم را ناامید کنیم.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: چرا دولت قبل که می‌دانست در گندم به مشکل می‌خوریم، زیرساخت‌های لازم را آماده نکرد و برای این دولت چاه کَند؛ چرا حقوق‌های نجومی را به دولت بعد از خودش تحمیل کرد.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه انتقاد سازنده از دولت ضرورت دارد، گفت: برخی‌ها از دولت مردمی و انقلابی قصد انتقام دارند؛ توطئه دشمن است که مردم را از اقدامات دولت مردمی ناامید کند.

حجت‌الاسلام بختیاری تاکید کرد: دولت انقلابی سیزدهم باید مفسدان اقتصادی پرواری دولت قبل را از مراکز تصمیم‌گیری به‌طور کلی حذف کند؛ رحم به این‌ها رحم به دلالان کلان مفسد اقتصادی است؛ چرا باید صادرات و واردات ما بعضا دست عده‌ای خاص مفسد اقتصادی باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قانون عفاف و حجاب مجلس شورای اسلامی باید اجرایی شود، گفت: این قانون باید عملیاتی شود و ضابطان هم برای اجرای آن اقدام کنند؛ در لابه‌لای تکان‌های اقتصادی، دشمن به دنبال زدن ارزش‌های ما و به ‌دنبال این است که دین ما که بالاترین ارزش برای ما است را بزند.

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه ساختمان ستادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق باید هرچه سریع‌تر به شهرستان سرخس منتقل شود، تصریح کرد: ساختمان ستادی شرکت نفت و گاز شرق که مربوط به سرخس است در مشهد چه‌کار می‌کند؛ مطالبه مردم و کارکنان این شرکت است که با تمام ظرفیت این ستاد در شهرستان سرخس مستقر شود؛ از نماینده مردم سرخس در مجلس و فرماندار محترم شهرستان می‌خواهیم برای استقرار این ستاد در سرخس هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام بدهند.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه مطالبه‌گری مشکلات مردم و همچنین تقدیر از کارهای خوب و شایسته در شهرستان را شجاعانه و بدون اهمیت دادن به حرف عده‌ای بیان می‌کنم، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که برای میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان در شهرستان سرخس که تحول بزرگ فرهنگی و ورزشی برای این شهرستن است، تلاش کردند، تقدیر داریم؛ این مسابقات کاری خوب است‌ که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: در رابطه با ورزش از مردم شهرستان هم درخواست مشارکت داریم؛ همچنین مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز به ریز درباره مسائل فرهنگی و ورزشی باید به سمع مردم برسد.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان گفت: از مدیران و به ویژه فرماندار انقلابی شهرستان که در میدان، سیل اخیر را کنترل کردند و ظرفیت‌ها را بسیج و مشکلات مردم را در همان شب اول وقوع سیل حل کردند، تقدیر داریم.

انتهای پیام/