دوره باز‌آموزی امداد و نجات جاده‌ای در سرخس برگزار شد
دوره باز‌آموزی امداد و نجات جاده‌ای در سرخس برگزار شد
رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت‌: با هدف آمادگی بیشتر امدادگران و به منظور استقرار در طرح امداد و نجات نوروزی، دوره بازآموزی امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان برگزار شد.

به گزارش صبح توس، حسن گودرزی در گفتگو با نسیم سرخس، گفت: دوره بازآموزی امداد و نجات جاده‌ای ویژه طرح نوروزی سال ۹۵ در جمعیت هلال احمر سرخس برای آماده سازی نیرو‌های امدادی هلال احمر برگزار شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و لزوم اجرای طرح امداد و نجات نوروزی و در راستای ارائه بهینه خدمات امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات ثابت‌ و موقت، توان افزایی و تقویت مهارت‌های امدادی و حفظ آمادگی بیشتر برای امدادرسانی به مسافران، دوره بازآموزی امداد و نجات جاده‌ای در سرخس برگزار شد.

 

وی افزود: در این دوره آموزشی که در واحد آموزش هلال احمر شهرستان برگزار شد، ۳۵ نفر از امدادگران و نجاتگران شعب جمعیت هلال احمر سرخس حضور داشتند.

 

گودرزی بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره، آموزش‌های فرا گرفته خود را شامل نحوه کار با تجهیزات امداد و نجات در حوادث جاده‌ای و ترافیکی، استفاده از جدیدترین ابزارهای امدادی، مروری بر امداد و کمک‌های اولیه‌، اطفاء حریق و حمایت روانی را به صورت تئوری و عملی توسط مربیان، مورد بازآموزی قرار دادند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس تصریح کرد: این دوره به مدت سه روز از ۱۳ بهمن ماه توسط مربیان امداد و نجات هلال احمر برگزار شد.

 

گودرزی بیان داشت: طرح امداد و نجات نوروزی در ۲ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت اجرا می‌شود.
وی در پایان اظهار داشت: پایگاه‌های یاد شده با هدف پاسخگویی سریع به حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان آماده ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام/