دهه فجر فرصت مناسبی برای پرداختن به ویژگی های شخصیتی حضرت امام (ره) است
دهه فجر فرصت مناسبی برای پرداختن به ویژگی های شخصیتی حضرت امام (ره) است
امام جمعه سرخس گفت: باید به تکرار نعمت های انقلاب اسلامی به خصوص نعمت رهبری را شکر گذار باشیم و دهه فجر فرصت خوبی است که در کنار معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژگی های شخصیتی حضرت امام (ره) پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز مسئولان سرخس با امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ امام جمعه سرخس در این دیدار گفت: ۱۲ فرودین ماه ۵۷ حدود ۸ میلیون نفر به استقبال حضرت امام (ره) رفتند که در طول تاریخ بی‌نظیر بود.

 

امام‌جمعه سرخس با اشاره به روایتی از امام رضا علیه‌السلام افزود: کسانی که خداوند برای سامان دادن بندگانش می‌گمارد باید ویژگی‌هایی چون، شرح صدر، علم و تدبیر، بازنگشتن از حق و مصون بودن از اشتباهات را داشته باشند، که امروز این‌ها، ویژگی‌های امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

 

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری امروز در برابر خواص بی‌بصیرت شرح صدر دارند، تصریح کرد: آستانه تحمل کسانی که به‌عنوان مسئول خدمت گذار مردم هستند باید بالا باشد.

 

ارژنگ ادامه داد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردمی و به دست کسی اتفاق افتاد که از طرف خداوند انتخاب‌شده بود.

 

امام‌جمعه سرخس به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: باید به تکرار نعمت های انقلاب اسلامی به خصوص نعمت رهبری را شکر گذار باشیم و دهه فجر فرصت خوبی است که در کنار معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژگی های شخصیتی حضرت امام (ره) پرداخته شود.

 

وی بیان داشت: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی در دورترین روستاها باید برای مردم بازگو شود.

 

ارژنگ در پایان بر حضور گسترده مردم شهرستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه تأکید کرد.

انتهای پیام/