دشمن مبلغ کاندیدای ناکارآمد است/ حرف امام این بود که استقلال کشور به آمریکایی‌ها فروخته نشود
دشمن مبلغ کاندیدای ناکارآمد است/ حرف امام این بود که استقلال کشور به آمریکایی‌ها فروخته نشود
حجت‌الاسلام باقری گفت: از دیدگاه دشمن باید به کسی رأی بدهیم که نتواند مشکلات ما را حل کند؛ دشمن به دنبال این است که ناکارآمدترین کاندیدا در انتخابات، انتخاب شود و در واقع دشمن مبلغ کاندیدای ناکارآمد است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام برهان باقری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد که با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان سرخس در مسجد امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تا قبل از قیام حضرت امام (ره)، آمریکایی‌ها، ایران را به‌عنوان یک ایالت خودشان می‌شناختند، به همین دلیل سیاست‌هایی اعمال کردند که کشور ما در همه زمینه‌ها وابسته به آن‌ها باشد.

حجت‌الاسلام باقری افزود: کشور ما که روزی انبار غله خاورمیانه محسوب می‌شد، به‌واسطه سیاست‌های خائنانه شاه و آمریکا، در محصولات کشاورزی وابسته به آمریکا شد.

وی بیان کرد: سیاست تک‌محصولی که در سایر کشورهای وابسته داشتیم، در ایران توسط آمریکایی‌ها اعمال شد و متأسفانه اصلاحات ارضی صورت گرفت و کشاورزی ایران به زمین خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم که قبل از انقلاب، مغازه‌های ما پر از برنج‌های آمریکایی‌ها بود؛ هدف وابسته کردن اقتصاد کشور به آمریکا بود تا اینکه مردم جرئت نفس کشیدن نداشته باشند.

حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: در زمینه نظامی ۶۰ هزار مستشار آمریکایی‌ها وارد ایران شدند، درحالی‌که نیازی به حضور آن‌ها نبود؛ آمریکایی‌ها از دولت ایران حق توحش می‌گرفتند و دادگاه‌های ایران جرئت برخورد با جنایت‌های آن‌ها را نداشتند.

وی با تأکید بر اینکه غیرت اسلامی، دینی و ایرانی امام (ره) اجازه نداد که ننگ تسلط آمریکا‌یی‌ها بر کشورمان ادامه پیدا کرد، افزود: ۱۵ هزار نفر در روز ۱۵ خرداد برای استقلال و عزت ایران به خاک و خون کشیده شدند و جان دادن اما حاضر نشدند، ذلت رژیم ستم‌شاهی را بپذیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه در دوران طاغوت مردم ما در فقر مطلق به سر می‌برند، گفت: حرف امام (ره) این بود که استقلال کشور نباید به آمریکایی‌ها فروخته شود.

حجت‌الاسلام باقری عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس رأی مردم شکل گرفت و این مردم هستند که مسئولانشان را انتخاب می‌کنند، بنابراین مهم است که مردم چه کسی را انتخاب می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات به تعبیر رهبر معظم انقلاب لیله‌القدر انقلاب اسلامی است، افزود: انتخابات ما نه‌تنها برای سرنوشت جامعه خودمان، حتی برای سرنوشت جهان اسلام و کشورهای مقاومت تأثیرگذار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) با اشاره به برنامه‌های دشمن برای انتخابات ۲۸ خرداد تصریح کرد: از دیدگاه دشمن باید به کسی رأی بدهیم که نتواند مشکلات ما را حل کند؛ دشمن به دنبال این است که ناکارآمدترین کاندیدا در انتخابات، انتخاب شود؛ دشمن هرگز خواهان سعادت کشور ما نیست و در واقع دشمن مبلغ کاندیدای ناکارآمد است.

‌حجت‌الاسلام باقری اضافه کرد: دشمن در شبکه‌های مجازی گرایشش و تبلیغش ناکارآمدترین بین کاندیدا است؛ از طرفی به کاندیدای کارآمد هجمه می‌کند.

وی بیان کرد: در انتخابات باید به کارنامه، برنامه و کارآمدی کاندیداها و سوابق آن‌ها توجه کنیم و فردی را انتخاب کنیم که متدین‌ترین، انقلابی‌ترین، مخلص‌ترین، باتقواترین، اخلاق مدارترین و ولایتمدارترین باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) افزود: فرد باتقوا به خدا اعتقاد دارد نه کدخدا؛ رئیس‌جمهوری که با خدا معامله کرد، خدا برای او کافی است و دشمن هیچ غلطی در برابر تدابیر او نمی‌تواند بکند.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار و عزت و آبروی ایران اسلامی می‌شود و از طرفی دشمن را در توطئه‌هایش ناکام می‌گذارد، گفت: اگر به دنبال برداشتن فشار دشمن هستیم اول باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم و دوم انتخابی درست و اصلح را رقم بزنیم.

انتهای پیام/