دشمنی آمریکا با ما هیچ وقت تمام شدنی نیست/ حضور پر شور مردم در راهپیمایی امروز نویدبخش استقبال بی نظیر و بی بدیل در انتخابات جمعه ۷ اسفند ماه است
دشمنی آمریکا با ما هیچ وقت تمام شدنی نیست/ حضور پر شور مردم در راهپیمایی امروز نویدبخش استقبال بی نظیر و بی بدیل در انتخابات جمعه ۷ اسفند ماه است
سنجرانی در گفتگو با نسیم سرخس گفت: دشمنی آمریکا با ما هیچ وقت تمام شدنی نیست و این را تمام مسئولان نظام می دانند و به آن اعتقاد دارند زیرا برای ما منافع ملی ارزشمند است و ما تابع منویات مقام معظم رهبری هستیم.

حسین سنجرانی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس درباره دشمنی با آمریکا گفت: دشمنی آمریکا با ما هیچ وقت تمام شدنی نیست و این را تمام مسئولان نظام می دانند و به آن اعتقاد دارند زیرا برای ما منافع ملی ارزشمند است و ما تابع منویات مقام معظم رهبری هستیم.

فرماندار سرخس بیان کرد: هم حضرت امام (ره) می فرمودند که آمریکا دشمن شماره یک مردم است و مقام عظمای ولایت نیز همیشه تاکید کردند که آمریکا همیشه دشمن ملت ایران است.

سنجرانی افزود: هیچ وقت آمریکا از توطئه دست بر نمی‌دارد و ما باید همواره هوشیار و آگاه باشیم و در جهت منویات مقام معظم رهبری و در مسیر سیاست های نظام اسلامی گام برداریم.

وی عنوان کرد: مردم ما مردمی هوشیار و آگاه هستند و در این فراخوان مقام معظم رهبری برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نحو شایسته ای لبیک گفتند و همانگونه که در این ۳۷ سال اثبات کردند که به منویات مقام معظم رهبری عمل می کنند در ۷ اسفندماه نیز حضور حداکثری خواهند داشت.

فرماندار سرخس در پایان گفت: تلاش و مشارکت امروز مردم در ۲۲ بهمن نشان می دهد که ما استقبال بی نظیرو بی بدیلی در انتخابات جمعه ۷ اسفند ماه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع