دستگیری کلاهبردار یک میلیاردی در سرخس
دستگیری کلاهبردار یک میلیاردی در سرخس
فرمانده انتظامی سرخس گفت: فردي كه با ايجاد صندوق خانگي از 87 شهروند در شهرستان سرخس يك ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بود دستگير شد.

به گزارش نسیم سرخس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن باقرزاده گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری با ترفند تاسیس صندوق خانگی توسط خانمی میانسال در یکی از مناطق شهر سرخس تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با دعوت از چند نفر از شکات پرونده و بررسی اظهارات آنها متوجه شدند سال گذشته خانمی میانسال صندوق خانگی برای دریافت وام راه اندازی کرده است.

 

فرد کلاهبردار با سوء استفاده از تحصیلاتش با تبلیغات گسترده نظیر اعطای وام و تسهیلات ویژه همچون اعزام به سفرهای زیارتی افراد زیادی را جذب صندوق خود کرده است.

 

باقرزاده افزود: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی هویت کلاهبردار تحقیقات میدانی گسترده ای را در این خصوص شروع و سرانجام محل اختفایش را شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

 

متهم در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با تعدادی از مالباختگان به جرم خود اعتراف که در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که در این صندوق ۲۵۰نفر از شهرهای سرخس، مشهد، استان گلستان و سیستان و بلوچستان جذب شده اند که تاکنون ۸۷ نفر از آنان علیه وی شکایت کرده اند.

 

سرهنگ باقرزاده با اشاره به اینکه در این رابطه یک میلیارد ریال کلاهبرداری شده تصریح کرد: در ادامه بازجویی ها مشخص شد فرد کلاهبردار با مبالغاخذ شده اقدام به خرید ملک در شهر سرخس کرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس تصریح کرد: تمامی اموال متهم توقیف و  با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/