در زندگی شهدا معیار فقط خداوند است/ شهدای مدافع حرم ثابت کردند که بعد از دفاع مقدس باب شهادت بسته نیست
در زندگی شهدا معیار فقط خداوند است/ شهدای مدافع حرم ثابت کردند که بعد از دفاع مقدس باب شهادت بسته نیست
امام جمعه شهرستان باخرز بابیان اینکه شرط شهادت پاک زندگی کردن است، گفت: در زندگی شهدا معیار فقط خداوند است و شهیدان در عالمی دیگر، به نام عالم الحسین علیه‌السلام زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام مهدی امجدی زاده در اولین یادواره ۱۸ شهید اسفند شهرستان سرخس گفت: یادواره شهدا و جلساتی که به نام و یاد شهدا برگزار می‌شود، مجالس عشق و دلدادگی به پرودگار متعال است.

 

امام‌جمعه شهرستان باخرز افزود: شهادت بهترین و زیباترین نوع انتقال از عالم دنیا به آخرت است، همچنان که همه اولیای الهی با شمشیر و یا با زهر از کانال شهادت عبور کردند.

 

وی ادامه داد: شهادت از زیباترین مدل‌های خداحافظی دنیا است که عالمی جدایی از عالم دنیا دارد و تمامی کسانی که از کانال شهادت رد شدند یا خودشان این مرگ را انتخاب کردند و یا منتخب خداوند شدند.

 

امجدی زاده خاطرنشان کرد: زندگی شهدا را در هر فضایی بررسی کنیم، با زندگی بسیاری از ما که در چهارچوب دنیا زندگی می‌کنیم، متفاوت است.

 

امام‌جمعه شهرستان باخرز تصریح کرد: خیلی‌ها در دفاع مقدس حضور پیدا کردند، اما مدال شهادت به گردن آن‌ها نیفتاد و خداوند عده خاصی را انتخاب کرد و این‌ها کسانی بودند که چهارچوب زندگی دنیایی خود را برای خدا شکستند.

 

وی بابیان اینکه شرط شهادت پاک زندگی کردن است، اظهار داشت: در زندگی شهدا معیار فقط خداوند است و شهیدان در عالمی دیگر، به نام عالم الحسین علیه‌السلام زندگی می‌کنند.

 

امجدی زاده در پایان ولایت مداری و ولایت محوری را از ویژگی‌های بارز شهدا عنوان کرد و گفت: بعد از دفاع مقدس برخی‌ها فکر می‌کردند که باب شهادت بسته خواهد شد، اما امروز شهدای مدافع حرم ما ثابت کردند که خداوند باب شهادت را برای بندگان خالص خود باز گذاشته است.

انتهای پیام/