اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از وی خواستند از صنعت موشکی و دفاعی کشور به عنوان یکی از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران دفاع کند.

به گزارش نسیم سرخس؛اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از وی خواستند از صنعت موشکی و دفاعی کشور به عنوان یکی از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران دفاع کند.

به گزارش تسنیم، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از وی درخواست کردند از صنعت موشکی و دفاعی کشور به عنوان یکی از خطوط قرمز اساسی جمهوری اسلامی ایران دفاع کند.

در بخشی از این نامه آمده است: همان‌گونه که مستحضرید چهار کشور غربی در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد پیرامون آزمایش‌های موشکی اخیر کشورمان مدعی شده‌اند که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود پایبند نبوده و این آزمایش‌ها را مغایر قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد دانسته‌اند.

این نامه می‌افزاید: حضرتعالی به خوبی می‌دانید که هدف کشورهای غربی از این نامه‌پراکنی‌ها تضعیف بنیه دفاعی کشورمان است تا آنها در فرصتی مناسب خود یا از طریق واسطه‌ای همچون صدام به مرزهای ایران حمله نمایند.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: این کشورها روند مذاکرات هسته‌ای و توافق موسوم به برجام را از خاطر نبرده و مترصد وارد ساختن خسارتی محض در قضیه موشکی کشورمان هستند. متاسفانه برخی ناآگاهان و یا خائنان داخلی نیز با همراهی و همنوایی با دشمنان این آب و خاک در پی به تعطیلی کشاندن صنعت دفاعی کشور می‌باشند که جای تاسف دارد.

در پایان این نامه تصریح شده است: از شما رئیس‌جمهور اسلامی ایران به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور انتظار می‌رود با موضع‌گیری قاطع در برابر این نامه‌پراکنی گستاخانه مقامات غربی، یاوه‌گویی آنان را بی‌اثر گذاشته و از صنعت موشکی و دفاعی به عنوان یکی از خطوط قرمز اساسی جمهوری اسلامی دفاع کنید.

انتهای پیام/