سرمربی تیم فوتبال صبای قم در زمان حضورش در بوشهر با پیشنهاد عجیب یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این شهر روبه رو شد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از  فارس، علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم که سفری کوتاه مدت به شهر بوشهر داشت در این سفر با پیشنهاد عجیبی از سوی یکی از افرادی که قصد دارد کاندیدای مجلس شورای اسلامی بشود روبرو شد.

در این سفر یکی از افرادی که گفته می‌شود قصد دارد در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر – گناوه و دیلم کاندیدا شود طی درخواستی عجیب از علی دایی تقاضا کرد تا وی در مصاحبه هایش از او به نیکی یاد کند!

این فرد به سرمربی صبای قم گفته بود که من در فوتبال استان بوشهر زحمات زیادی کشیده‌ام و ممنون می‌شوم که در مصاحبه‌های‌تان به این موارد اشاره کنید.

دایی نیز که متوجه شده بود این فرد قصد بهره برداری تبلیغاتی از وی را دارد در پاسخ به این پیشنهاد عجیب اظهار داشت: من تا به حال پلکان تبلیغاتی کسی در انتخابات نشده و نخواهم شد و اگر شما هم کار خوبی برای مردم کرده‌اید مطمئن باشید آنها فراموش نمی‌کنند. نمی‌خواهم با حرف های من حتی یک رای ناحق نصیب کسی شود ضمن اینکه همیشه گفته‌ام از کارهای سیاسی دوری می‌کنم.

انتهای پیام/